Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-18 15:26:19 följande:
    Alltså... Jag tycker att det är sorgligt att barn ska behöva vara runt fulla vuxna, att de ska behöva känna att pappa inte är pappa just nu - han är inte som vanligt. Men jag kan då dricka några cider iaf innan jag börjar känna av något, glögg är verkligen inget som man går och blir full på? Jag tycker alltså inte att det är det ultimata att vara berusad inför barnen, men visst tusan ska man får dricka om man vill det. Det är inte alkoholen jag har problem med, utan snarare hur vissa reagerar av alkoholen.
    Jag håller med.
  • Mariohn

Haha det är så skönt att kunna skvallra för er. Varför är jag så känslig? Jag är väl inte gravid

• Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-18 17:37:58 följande:
    Tänk att sånna där får sprida sina gener vidare
    ja hon visar ju tydligt vad hon går för och hon säger själv i sin pres att pappan inte är något att ha så utsikterna är fina.
  • Mariohn

Men haha jag var normal tills snöbollsgrejen hände. Jag är helt överkänslig med allt som handlar om just den grejen. Jag börjar lipa när folk beter sig! Jag har gråtit en gång i mitt liv! TYP

• Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-18 17:50:08 följande:
    lejon är känsliga djur!
    Hur vet du att mitt stjärntecken är lejon? Är du en av alkisarna som står utanför mitt fönster på julafton och mår dåligt för att jag dricker glögg??????????????????
  • Mariohn

hur ska vi kunna koncentrera oss när grannen borrar?

• Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-18 18:55:49 följande:
    vilken liten gulling!!!! sötnosig!!
    Han säger tack och fiser !!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?