Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Hoppas att ingen som tänker komma är nån jävla vegan!

lokisse skrev 2010-02-03 11:41:10 följande:
    men jag har ju längst väg att släpa spriten... vad vill ni ha för sprit överhuvudtaget??
    Brännvin
    2timearound skrev 2010-02-03 11:50:37 följande:
    Ok. Då tycker jag att du är befriad från att bära massa prit, du är ju trots allt i "välsignat tillstånd"
    Ja just det, stackaren får ju inte ens själv förtära alkohol
    lokisse skrev 2010-02-03 12:39:57 följande:
    ha haha ha du har inte lärt dig att har man barn far man gjöra exakt precis det man vill och tycker är lättast själv. för man har ju ett baaaaaarn att tänka pa!
    Hjälper du till att hålla i vårt hår medan vi spyr i buskarna, och tar hand om oss när vi är halvdöda av bakfylla? {#lang_emotions_heart}
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-03 12:50:06 följande:
    NEEEJ!  Fan jag råkade ta bort listtråden när jag egentligen bara tänkte ta bort mitt inlägg eftersom 2 times postade en nyare lista... Fan kan nån som har den senaste listan posta den i en egen tråd på fisbok eller be 2times att göra det. Jag ska strax slagga.
    Idiot

Blomkålsmos är gott.

Pix Ladin skrev 2010-02-03 13:28:37 följande:
    Ska ni dit? Och vilka mer? Mitt problem är att jag har svårt att föra mig i en grupp med kvinnor. Jag blir tyst och har mycket lite att säga. Speciellt om kvinnorna pratar om smink och sådant. Eller plastikoperationer.
    Jag pratar mest om bajs, kukar och mat.

Jag vill att du kommer pixie, hade tänk smygröka med dig bakom lekstugan och berätta hemlisar

lokisse skrev 2010-02-03 13:34:17 följande:
    möjligt vis en matig kuk i bajan...
    Ahahahhaha
    Pix Ladin skrev 2010-02-03 13:35:43 följande:
    WTF Det verkar som om jag inte har något val. Men smygröker gör jag enbart om jag är full. Annars äro mitt förstånd obegränsat.
    Den enda som kommer vara nykter är kissen för on är på smällen. Kom! Jag bjuder dig på öl.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?