Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-03 09:51:23 följande:
    Den ser inte ut på ngt speciellt sätt, men den liksom "åker" ut, utan att man måste ta i alltför mkt. Dessutom kräver den minimal torkning efteråt....  Den typen gör att man känner sig lätt efteråt, men inte tom....DÅ vet man att det är en bra dag man har framför sig...
    Du beskrev det så väl. Att uppleva en lyckad morgonbajj är sann lycka. Speciellt när man är ute och resen och upplever kanske EN sådan under tre månader.

2time, har ni stor trädgård? Så man kan spela typ fotboll eller nåt?

Jazza skrev 2010-02-03 10:15:49 följande:
    Va, varför skulle du vilja ha stryk av mig, i fotboll?
    Vill inte ha stryk Jag vet att jag är kass på det men tycker det kan vara kul att sparka runt lite på en boll

Annars kan vi ju ha gyttjebrottning också

Kurragömma på fyllan är också rätt skoj

2timearound skrev 2010-02-03 10:18:45 följande:
    Vi har en jättefin trädgård men den är tyvärr i etapper och nivåer, så ingen fotboll. Du kan däremot få gunga, leka i lekstugan eller bada i barnpoolen
    Men är det en rejäl gunga som håller vikten av en vuxen kvinna och inte bara barn på 20 kilo? Jag gillar gunga.
    M C skrev 2010-02-03 10:19:44 följande:
    Jag tycker det är kul att sitta på en stol, dricka vin och raljera över dårarna som sparkar boll.
    Det finns en risk att du får en boll rakt i pannan om du ska sitta där och vara viktig
    2timearound skrev 2010-02-03 10:20:40 följande:
    Du kan alltid prova. Det är nära till marken om jag säger så. Plus att din häck är stor och fyllig så du landar mjukt.
    Börjar bli trött på din elakhet
    2timearound skrev 2010-02-03 10:23:10 följande:
    Meh!  Vill du smaka lite Tomme-elakhet då? *frågar snällt* Han sa en fin igår.....
    Sa han den om mig eller om dig?
    2timearound skrev 2010-02-03 10:24:33 följande:
    Om er.
    Vad sa han då
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?