Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-28 22:58:47 följande:
    va?? en vit genomskinlig morot som du redan haft i "pasen" vill du lägga upp...
    käften....
  • Jazza
    lokisse skrev 2009-12-28 23:01:36 följande:
    mmnmnmnmnmmm*mumlar förvirrat*
    knäppgök....
    åh nu är jag hungrig.... sitter i storsängen med dator, E sover bredvid mig och S i spjälisen på andra sidan om mig.... Undrar om Motherfuckern kommer med ostmacka och oboy mot sexuella tjänster, tro?
  • Jazza

Vafanken, är alla sjuka?
    Jag börjar bli förkyld, jag... så trist
    Får väl sova dårå...God natt på er

• Jazza

Heeeeeeeeeeeeeeeej!
    Mår alla bättre idag? Vad har hänt sen sist?

• Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-29 20:08:12 följande:
    Som medpreggofant så kanske du finner resultatet av mitt Ul intressant?En tjock och frisk grabb väntar jag i allafalla
    Grattis Datum?
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-29 21:16:32 följande:

Kex, ost och vin. Massa plugg.De andra diskuterar snor och plastikoperationer.Vad har du haft för dig?
    Stressat idag, så jag har fan ont i magen... vägde mig imorse, min idiot och har gått upp Så deppig för det, plus att min tattoo (stora) är lite svullen vilket innebär att jag antingen är på g att bli sjuk, eller få mens... inget lockar... Så jag är lätt neggo just nu, men har ett rödvinsglas framför mig...
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 21:16:10 följande:

Jag mår inte bättre, men jag har ätit pannkakor i massor.
    Bytt pyamas, då?
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-29 21:23:07 följande:

Men vänta... fick inte du ganska nyss barn?Jag har börjat gå ner först nu. Det är rätt sjukt, men sant.
    12 veckor på fredag... jo, jag köper ju att jag är fet men inte att vågen går åt fel håll.... kukfan
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-29 21:28:23 följande:

Nä usch. Jag vet hur det känns. Har varit sné för samma sak under lång tid. Det går sakta, sakta neråt men... på det stora hela verkar jag inte komma någon vart. Jag är inte fet så det kanske är löjligt att klaga men jag gillar inte det där extra fläsket. Det ser motbjudande ut. Om jag blir din granne kan vi gå långpromenader och gemensamt bli av med det.
    Bra idé!

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 21:30:00 följande:
    Ska ni två bli bästisar eller Så ni kan gå i nån ful skog och snacka skit om oss andra varje dag, och sedan sitta på donken och trycka i er trettiotusen kalorier medan era män tror ni är på spinning?
    Ännu bättre idé
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-29 21:31:55 följande:
    25:e maj blev lite fel där
    Mysigt...
    Då kan du ändå komma och heja på mig när jag springer Flera dagar före BF, ju
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?