Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-28 18:43:41 följande:

Efter att jag har varit hos frisören är jag så grymmesnygg att jag nästan bryter ihop då jag ser mig själv i spegeln. Men visst, den påminner lite om mitt forna jag. Den jag var i förmiddags.
    Lääängesen.... hur snygg är du nu då? Vilken frippa har du?
    Jag har ännu inte börjat tappa håret efter graviditeten med Sunna, så har fem hårstrån istället för de vanliga två... fatta skillnad!!
  • Jazza
    2timearound skrev 2009-12-28 18:48:11 följande:
    Räcker till en fläta!
    Haha, jag läste flata och tänkte.. jaha, vafan nurå?
  • Jazza
    2timearound skrev 2009-12-28 18:50:08 följande:
    Haha! ja va faan.........testa något nytt?
    Äsch, gammalt Men är du sugen kan jag tänka mig att ställa upp en gästgång
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-28 18:52:16 följande:

Dreadlocks. Vad har du för frisyr? Jag inbillar mig att du är blond och ser ut som en hemmafru in någon teve-serie.
    Hoppa genast in i ockulttrådarna!!
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:15:26 följande:

Familjeliv är ganska flippat. Jag blir deprimerad av att hänga här och läsa alla skumma trådar. Mitt uppehåll får nog gälla i några dagar till. Åtminstone till d-vitaminen har börjat verka.
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:19:14 följande:

JazzaJag visade den där lägenheten för min man och han tycker att den är fin. Problemet är att visningen är snart men vi håller på och diskuterat saken.
    Något vi kan hjälpa er med, så säg bara till Om ni vill att jag går och fotar och tar reda på allt ni vill veta, eller nåt
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-28 19:24:57 följande:

Tack, vad snäll du är. Vad jag är lite rädd för är att det skulle bli ett sådant projekt att flytta härifrån. Dagis, vindsröjning... allt. Sysselsättning är inte ett problem på ett tag men alla andra saker känns rätt jobbiga. Tror jag har fått en släng av någon slags vinterdepression.
    Såklart, men det ÄR ett jätteprojekt att flytta. Gör en lista med för- och nackdelar och väg beslutet ordentligt. Det var skitstort för mig att flytta från innerstan, och jag hade megaångest, men har inte ångrat en sekund... Men vinterdeppet får inte hänga i nu... jag hade mitt före jul, assegt, men sen gick det över när jag fick lite tid och space att tänka på vilket spännande år vi har framför oss
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2009-12-28 21:07:19 följande:
    Mår dåligt. Ont i kroppen, hövvet, magen samt mår illa
    Fy fan, du är på feten.....

Jag har gjort en film om dig: Sagan om läpparnas återkomst
  • Jazza

Jäj, lipsen tebax Nu är jag väldigt glad!! (och kåt)

Håller på att försöka föra in lite rutin för Sunna (som sover galet bra) så att tjejerna lägger sig samtidigt. Då är enklast att vara med dem i sovrummet, för nappinstopp osv... Kom på ikväll att jag kan ju ha datorn med mig... så smart.

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2009-12-28 21:21:30 följande:
    Ska lägga mig i ett bad nu. Känns som om jag behöver kräka...fuck oxå.
    Men huu, hoppas inte det är vinterkräksjäveln.... Krya på dig och ät eller drick lättspydda grejer!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?