Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-06 18:30:22 följande:

Nej, "gryninga" och "brungula" känns också tråkigt. För övrigt tycker jag att det är konstigt att folk har sådana där flytningar och dessutom undrar jag över varför de inte reflekterar över att de kanske borde kolla upp det.
    Jag har också undrat men sen tänkte jag att det kanske är jag som är onormal.
  • dysleskikern

Glittriga flytningar, prickiga flytningar, fyrkantiga flytningar, tallbarrsdoftande flytningar

är det som gäller nästa säsong, har jag bestämt i samråd med några av världens främsta flytningsdesigners.

• dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-06 18:33:29 följande:

Usch, vissa dagar borde jag verkligen inte hänga här på FL. Idag är en sådan dag. Jag ser bara alla "idiot-trådar" och drar slutsatsen att folk är helt störda. Så dummar jag mig lite själv tillbaka, förstås.
    Jag är inte helt säker på att du har fel angående att folk är helt störda, eller också är det vi andra som är störda men det kan jag leva med i så fall.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-06 18:34:19 följande:

Är det du som är "glitterbajs"?
    Nej men jag blev inspirerad av det nicket alldeles nyss! Awesome tråd, förresten.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 21:13:43 följande:

Jag älskar Lady Gaga och Britney.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 21:32:52 följande:

Gör du också det eller är du sarkastisk?
    Nej, jag gör det också. The Fame Monster har gått på repeat här nu i helgen!
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 21:37:49 följande:

Gaga har grym kropp! Om jag vore lesbisk eller man skulle jag sätta på henne.
    Hon är sjukt snygg, jag avgudar henne.
  • dysleskikern

Jag försökte plugga och somnade med huvudet på boken. Det kom lite dregel på en av sidorna.

• dysleskikern
    Jazza skrev 2009-12-07 19:05:48 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 19:03:37 följande: Ja, tack.... Fan, jag fick ett erbjudande på mail, från Babyproffsen: Nu mot julen snabbt det lackar Nisses tomtar frenetiskt packar. Tomtefar fingrar sig förnöjt i tofsen Ty allt han behövde fanns hos.... Babyproffsen! Seriöst--- kan tomten ge fan i att fingra sig i tofsen, liksom???
    *kräks*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?