Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-03 23:02:24 följande:
    Jamen gör det då. Fast det är rätt svårt. Inget förvånar folk längre...
    Nej, det är ju det som är problemet...
  • dysleskikern

Har ni haft en bra helg tjejer?

Jag är bakis och pluggstressad och så har jag fått ett jobberbjudande som jag velar över.

• dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-06 14:49:50 följande:

Jorå. Det har väl varit okej. Känner mig inte utvilad för fem öre, men... Vad var det för jobb då?
    Jag känner mig aldrig utvilad på söndagar....

Kan inte skriva detaljer här än nu när jag har ansiktsbild men det är något jag älskar att göra som kan ge riktigt bra pengar men å andra sidan bli jobbigt att kombinera med pluggandet. Ska ringa imorgon och säga om jag är intresserad och i så fall får jag gå på audition i veckan. Hjälp.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-06 14:56:11 följande:

Om du orkar med så låter det ju jättebra.
    Ja, jag är nog bara nervös och dum. Finns ju inget att välja på egentligen i såna här lägen, annars sitter man där sen och tänker "undrar hur det skulle ha blivit...".
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-06 14:58:30 följande:

Känner du så så måste du helt klart ge det en chans.
    Får nog göra det ja. Om inte annat så för pengarnas skull. Gudarna ska veta att jag älskar pengar.
  • dysleskikern
    SimplyTheBest skrev 2009-12-06 14:59:07 följande:
    Låter ju roligt! Men jag förstår att du känner dig lite kluven. Kombinerade jobb med pluggande och det är jobbigt. Samtidigt vet jag att det går Hej förresten!
    Hej snyggo. Ja, det är ju det jag oroar mig lite för, men med lite bättre självdisciplin och planering än vad jag har nu så kanske det går.
  • dysleskikern
    SimplyTheBest skrev 2009-12-06 15:03:39 följande:
    Jo, det funkar med planering. Det var det som brast lite för min del. Satt ofta och tentapluggade natten innan
    Haha, jo känner igen. Vi har ganska många hemtentor som jag sitter och hamrar fram halvt i sömnen och med tårar av frustration i ögonen några timmar innan deadline. Har nästan blivit så van vid det att jag tror att det ska vara så. Men eh, det finns nog bättre sätt.
  • dysleskikern
    SimplyTheBest skrev 2009-12-06 15:14:42 följande:
    Hade typ inga hemtentor. Satt i tentasalen med något sömninga ögon och försökte få hjärnan att vakna upp. Haha...det värsta var gången då vi festat järnet dagen innan...satan vilken dålig tenta jag gjorde då
    Hu, kan tänka mig det... bara tanken på att jag skulle klara att skriva tenta i nuvarande skick är ju löjlig.

Men, mannen ska ta ut mig på middag ikväll och det ska jag nog klara av i alla fall, hurra.
  • dysleskikern

*rullar in*

Nu jag ätit underbar middag. Ska kolla runt lite i trådarna och se vad jag har missat i helgen.

• dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-06 18:27:36 följande:

Antagligen inte så mycket. Det är samma flytningar och religioner som vanligt som diskuteras.
    Jag väntar på att en ny flytningskonsistens ska bli uppfunnen. "Trådiga" känns inte så hett längre.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?