• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-04 08:54:00 följande:
    Oh gud. Jag orkar inte ens. En del är så konstiga och svåra att det knappt går att beskriva! De allra flesta är naturligtvis antingen helt vanliga eller jättegulliga, tyvärr är det dårarna man kommer i håg. Och med dårar menar jag inte nödvändigtvis de som är diagnostiseade , utan mer allmänt "dumma i huvudet".

Fullmånedagar är det ALLTID värre. Det är massor av konstiga problem och svåra kunder. De hittar ut då.
    När jag jobbade på nummerupplysningen kunde så många som varannan kund vara typen "ylar mot månen".
    Sen pratade jag med min morbror snuten och han sa samma sak. Vid fullmåne ylas det friskt i häktet.
  • M C

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 08:54:07 följande:

Jag käkar äggmacka och hallonsaft till frukost.
    Ointresseföreningen noterar friskt.
  • M C

Jag har några fina ex:
    Vi har han som ringde och bombhotade. Fullmåne.
    Hon som babblade om folk som hon "såg".
    Många många män som runkade i telefonen.
    Min favvo: han som ville att jag skulle fixa hans räkning till hobbex kl 2 på natten.

• M C
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:09:33 följande:
    Hörrni om man vet att en aktiv pedofil antastar loss har man ingen laglig skyldighet att anmäla det då?
    Jo, man är faktiskt skyldig att anmäla brott av vissa kategorier. Är det måhända sådana som faller under allmänt åtal? *rycker på axlarna* Vet inte.
    Alla inom offentliga sektorn har anmälningsplikt så jag har inga undanflykter. Men huir det är för privatpersoner får du väl fråga... anof? Men starta en tråd vettja. Det finns många lagkunniga här. Sålla lite bland alla arga mammor så brukar en eller två vettiga komma.
  • M C

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 09:11:26 följande:

M C skrev 2009-12-04 09:08:35 följande:
    Du är elak Jag känner mig inte välkommen här längre. Det är bara om jag ställer frågor om bögsex som ni öht behagar svara
    *kramar om*
    Det är bara att det lät så jävla äckligt.
  • M C
    2timearound skrev 2009-12-04 09:09:01 följande:
    *nickar* Jag har jobbat för polisen i många år. *minns*
    *srkattar*
    Vi hade en jeppe här som skuttade runt och undvek tomtar på vägen förut.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:13:40 följande:
    M C skrev 2009-12-04 09:12:44 följande:
    Jag är livrädd för anof.
    Nja, inte för mitt eget liv, men för de små oskyldiga liven hon stöter på IRL är jag rädd.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:11:34 följande:
    M C skrev 2009-12-04 09:10:09 följande:
    Detta med att runka i luren är spännande. När jag jobbade på neurologen ringde samma karl varje natt och ruskade tuppen som en galning. Vad fan liksom. Neurologen :´)
    Faaan va folk är lustiga!
    Jag har tom stött på en kvinna som onanerade i luren. Det är jag nästan unik med att ha råkat ut för. De är liksom lite mer sansade kvinnfölket.
  • M C

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 09:12:36 följande:

Vad är det för fel på hallonsaft?Och varför går du inte att citera
    Sockerfrukost?
    Socker med socker.
    Du kommer först skutta runt som en duracellkanin för att sen krachlanda som en JAS om nån timme.
    Varför inte lite LCHF frukost? Jag räknar kallt med att inte äta förrens vid 17 ikväll utan att känna hunger en enda gång.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:16:35 följande:
    M C skrev 2009-12-04 09:15:52 följande:
    Det var jag. Förlåt
    Nej, PISK ska du ha!

Men gör det något att alla inom hörhåll fick lyssna med?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?