• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-01 09:01:52 följande:
    Vad spännande AÄFM! Är du från polen? Kan du inte berätta om hur det vara att växa upp i ett fattigt land? Jag menar, alla kan ju inte vara Izabella Scorupco, eller hur?
    Jag får flashbacks till den kvinnan i bröllopsprogrammet som gifte sig i polen. Hon var verkligen "princessa för en dag" med pukor och trumpeter.

Var det du mesen?
  • M C

Haha, jag känner en öststatare (väldigt svensk) som går omkring i catsuit med! Men bara på lördagar.
    En var röd, sådär som Brittans. Hon var mycket snyggare än Brittan i den.

• M C
    Mariohn skrev 2009-12-01 17:44:10 följande:
    Hade det inte varit för att jag förstår att du är ute efter att provocera, så hade jag gett dig en smäll på käften, alternativt använt dig som ett skräckexempel i min utbildning och hängt ut dig på socialförvaltningens hemsida i hopp om att någon med mer vett (och etikett) förbarmade sig över dina små krakar till förlorade barn. Men nu är det ju inte så. Du är en provokatör av låg rang och hela ditt väsen skriker missanpassad, uttråkad, stackars nyförlöst mamma. Finns det inget annat du kan sysselsätta dig med än att starta krig på familjeliv? Hade det inte varit för att du med stor sannolikhet bor under en grå liten sten i en förort till en håla, så hade du kanske kunnat hoppa på en föräldrarutbildning. Om de inte är selektiva i sitt urval, vill säga. Då hade det varit kört även för dig.fick jag till svar när jag råkade skriva "varför curla spädbarn"
    Naaaajs!
    En förolämpning av RANG!
  • M C
    AtroCious skrev 2009-12-01 17:46:03 följande:
    Han måste alltid klanka ner på något. Nu var han här en stund, och innan han gick så gnällde han på att det stank av sonens bajsblöjor i hela lägenheten. Att det luktade ända ut och att jag för fan måste lära mig att städa. Att det inte finns en enda använd blöja här och att lägenheten är nystädad har tydligen inte något med saken att göra. Antagligen så drog han till med att det luktade blöja just för att det var nystädat, annars hade han tyckt att det var stökigt och att jag ska skämmas.
    Ursäkta, men vem är jubelidioten?

*läser bakåt några inlägg*
  • M C
    AtroCious skrev 2009-12-01 16:41:34 följande:
    Min pappa är dum. Nu har jag ingen lust längre att börja med maten, fast jag måste.
    Jaha.

Be honom fara och flyga, ett gnällo behöver man ALDRIG umågs med.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-01 17:52:13 följande:
    Det är borttaget Jag skiter fullständigt i vederbörandes åsikt om mig och min personlighet men att kalla mitt nyfödda barn för krake till förlorat barn" äcklar mig bortom sunt förnuft". Eftersom vederbörande sedan fortsätter i samma stil och berättar hur hon skulle handskas med mig i sitt kommande jobb som socionom funderar jag starkt på att gå vidare med en polisanmälan så att hennes uppgifter skickas till utbildningsinstansen som bör få veta vad hon sysslar med på fritiden och vilken människosyn hon besitter.
    Varför inte?
    Det går långt över gränsen för vad som är OK att skriva.
  • M C

Är tråden som mariohn fick gnäll i kvar?

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?