Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-09 13:30:51 följande:
    ludna lik????
    Det var väl ganska snällt? Jag hade tänkt skriva luder, men det kändes lite hårt så här tidigt på dagen. Ni har ju trots allt inte hunnit ut på "extrajobbet" än.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-09 13:54:01 följande:
    Ngn som är avis tror jag bestämt.
    Ja gud. Du har så rätt, så rätt. Vem skulle inte vilja ha en nätt extrainkomst? Speciellt när man kan tjäna pengar på att göra det man gillar bäst?
  • 2timearound

Förresten Freddan, jag tycker det var otroligt modigt av dig och din tjej att vara med på Outsiders igår. Inte alla som skulle våga ta steget ut trots att så många skrattar åt en. Kudos. {#lang_emotions_cool}

• 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-09 14:05:24 följande:
    Vi är med i så många tv-progam nuförtiden så jag kommer inte ihåg alla. VAd gjorde vi igår på Oustiders då?
    Du bodde i en elisolerad husvagn och din tjej elallergi-kliande sig på "sköldspottskörteln".
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-09 14:19:48 följande:
    Nej, det var inte vi. Jag kaskadkräks varje gång jag ser en husvagn i rent förakt. Om jag inte sitter i bilen och i vredesmod försöker köra om tattarna. Då ger jag dem fingret istället.
    Jaa, jag känner igen det där....men prata inte för högt, det finns en och annan som har husvagnsnöje här i tråden. *viskar* ........Jazza.........Mesen.........Nicket.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-09 14:31:49 följande:
    Jasså. Ok då. Jag får väl hålla igen då. Hade annars ett par riktigt tunga haranger på gång.
    Du kan poste dem i deras gb. Det är helt ok. *väntar*
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-09 14:41:17 följande:
    Så du dissar också de där tattarna som drar sina hem efter bilen?
    Haha! ja för faan.....har inget utrymme får sånna i min krets.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 14:56:20 följande:
    Vafan säger du?? Jag har fan aldrig ens varit inuti en jävla husvagn!
    Åhjo, varje sommar i ett mobilt hem. Stannar vid folkparkerna och lyssnar på Lasse-Stefanz. Hånglar med lokala finniga förmågor. Du vet vad jag menar.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-09 15:02:26 följande:
    Det mest obegripliga av allt är de här som köper en gigantiskt husvagn som kostar en mille och däröver och som en konsenkvens måste de inhandla en ny starkare bil som orkar dra runt på hemmet.
    Men sen bor de i nån sjaskig lght i nån förort för pengarna är slut.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 15:18:46 följande:
    Jag (mamma och pappa) äger förutom huset i stan, två  fritidshus med var sin privat strand på östersjökusten, segelbåt och lite andra trevligheter, så det är där mina semestrar tillbringas, eller så nånstans runtom världen på resande fot.
    Hahaha! Var är humorn?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?