Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-08 20:19:39 följande:
    En annan fråga; Vem av er är på Outsiders just nu? Pannkakan? Hercule? Lolilla? Nicket? Någon av er är med ikväll. *vet*
    Vem av er var det? SVARA!
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-08 22:08:53 följande:
    Vad handlade det om?
    Läs citeringen. Lite trött?
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:13:10 följande:
    ASG!! Så du såg oxå på elallergikerna Som sagt mitt dåliga karma kommer nog göra så jag återföds som elallergiker! OMG jag höll på att dö när det visade sig att den ena även hade en sambo som insjuknade där gick min gräns. Dom borde lagt in en varningstext
    M C skrev 2010-02-08 22:15:12 följande:
    "varning för känsliga personer - kan framkalla våldsamma skrattkonvulsioner"
    Vad ska man säga? Det KAN inte vara på riktigt. Det är för komiskt. Jag missade tomten i husvagnen, hade han smittat sin tjej?
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:17:27 följande:
    Ja precis jag var inte beredd på den kraftiga reaktionen det paret utlöste.
    Fick du skratt-allergi?
  • 2timearound

Det händer att jag får kuk-allergi.........

• 2timearound

.....allra värst är barn-allergin. Men också städ-allergi, laga mat-allergi och tvätt-allergin är jobbiga.

• 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:20:57 följande:
    Nej nej nej! *dör av skratt* Fan jag ska försöka att ta mig samman här och berätta men egentligen borde du se om programmet! Först så fick man träffa tjejen Högskoleutbildad biblotikarie blablabla fick se hur hon hämtade vatten ur brunnen och donade på... Det berättades att hon jobabde som biblotikarie men när hon sjuknade in så fick hennes sambo som även han har samma yrke ta över hennes jobb... ,,, Och så sjuknade han in!!!!  Kvällens bästa var nog ändå när hon sa. "jag känner hur det kliar och river i sköldspottskörteln"
    HAHAHAHAHAHA! Snacka om att vilja ha allt ljus på sig. Han klarade inte att hon var "sjuk" så han blev det med, fast värre så det skulle vara syndast om honom! HAHAHAHAHA! Jag undrade över doktorn som reste runt. kanhon vara en "survivor"? *spekulerar*
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:23:09 följande:
    Och den rapande tjejen som söng så jävla illa!!!!! OMG! Sa till karln som kom och satt sig brevid mig en sväng att jag kände igen många av symptomen och att jag nog är elallergisk. han förklarade att då förskjuter han mig och tar vårdnaden över lillan Han grejade inte ens att se klart blev så arg på rom
    Tomme tittade på hela och jag hörde hur han suckade och gick på. men sen kom jag lagom till rap-tjejen som sjöng och när jag dissade hennes sång tyckte han att jag gick över gränsen. Då sa han -jamen, hon har aldrig påstått sig vara nån sångerska. Sen fortsatte han sucka och irritera sig, men jag fick tydligen inte gör det, för då var jag EVIL! {#lang_emotions_death}
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:26:52 följande:
    Seriöst så jo hon är nog av samma folkslag, alltså inget ont om fjällrävenstilen men paret såg ju båda så där smala genomskinliga och svåra ut. Karlns reaktion på läkaren var att hon var en av dom!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:28:47 följande:
    Illa illa illa hon är så illa. Satt fan och höll för öronen och blundade för jag skämdes så! Inte är du Evil hon är evil som ställer upp och utsätter oss för detta!
    Ja hon är fan evil med sitt jävla rapande. Man undrar ju hur hon kunde klara strålningen från datorn, måste varit en "låg-strålande" dator. För sånna finns ju.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?