Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-20 10:57:43 följande:
    Vi ska gå på en kul restaurang. Eller, den var kul för några år sedan, man vet ju aldrig hur den är idag. My Ju Ju heter den. Pratar du om sex framför barnen? *ringer soc*
    Nej nej, jag sa att ni myste, såklart
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-20 12:23:52 följande:
    Hej!!Tänk på mig idag...jag behöver mentalt stöd. Ska ut på middag med en person jag har vääääääääldigt svårt för. *muttrar*
    Inte gå ut på middag med såna..... Men skall tänka på dig, ändå!
  • Jazza
    AtroCious skrev 2010-02-20 12:27:19 följande:
    *Tänker på pannkakor*
    Bakis idag, beautiful?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-20 12:32:09 följande:
    Har inget val Vi snackar en dag som blir förstörd pga detta, är på jävligt dåligt humör just pga detta.
    RMI kan ta dig hur långt som helst..... Tänk att personen är här för att testa dig och´din kapacitet och förmåga att se saker positivt. Sitt under middagen och hitta tre saker som den här personen har, som du faktiskt gillar. Fokusera stenhårt på de tre grejerna.....

Alt- klå upp hen
  • Jazza

och om du väljer alt 2, ring mig, jag backar upp dig

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-20 12:49:01 följande:
    Det här låter hemskt...personen har inga egenskaper som jag gillar. Har inga bra minnen kopplade till henne...INGA!!!Kvällen kommer bli en prövning för hela familjen. Det är ett som är säkert. Hela veckan har det legat i bakhuvvet att lördagen kommer vara helt fucked up pga en satans jävla middag. En middag som är till för att fira en födelsedag. Istället kommer vi alla vara så jävla irriterade.
    NÅT måste det finnas...
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-20 13:18:13 följande:
    Ledsen att säga det...nej, det finns inte det. Orkar inte ta storyn här & nu. Men det finns verkligen inte det. Låter hårt & kallt - är medveten om det.
    Nejdå, det är inte för den personens skull jag vill att du skall hitta ngt positivt, bara för din egen. Henne skiter jag i, men det smärtar mig att du skall få en jobbig lördagkväll!

Jag genomled en vecka i Spanien med en person jag verkligen hatar (de är fan inte många) men klarade mig från sammanbrott - och förstörd resa- genom hans snygga skor
    Mantrat: Han har iaf snygga skor, han har iaf snygga skor...
  • Jazza

...och det var en fd kollega till mig som sextrakasserade oss  brudar på jobbet, tills jag skällde ut honom och hotade honom och en annan tjej anmälde honom....

• Jazza
    2timearound skrev 2010-02-20 13:42:03 följande:
    *skickar stöttning till Panki* Nu är Tomme och lämnar barnen ett par timmar hos farmor............undrar vad vi ska göra nu? 
    Kolla en film?
  • Jazza

Öööööö

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?