Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-15 21:39:39 följande:
    *Håller på att läsa ikapp*Ang rakning: var & en gör precis som de själva vill. Räcker det inte med det? Jag rakar (inte helrakat) men det görs för min egna del, vad jag själv mår bra av. har lite hårfobi men anser att alla får göra som de själva mår bäst av. Sen håller jag faktiskt med Mesen, att dra liknelsen med en ung flickas kön & en vuxen kvinnas - inte samma.
    Det håller jag med om.
  • Hercule
    Freddan skrev 2010-02-15 22:32:34 följande:
    Av ren nyfikenhet, hur kommer det sig att vissa saker är så mycket mer känsliga än andra? Trodde det var högt i tak i den här tråden.
    jag tror att det har att göra med hur många gånger man har haft samma diskussion.
    Ibland kan bli less på vissa argument och reagerar på en gång.
  • Hercule
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 22:37:00 följande:
    Men va fan måste jag läsa tillbka i tråden är det någon som är lite lågtakad?
    Sensationshyena
  • Hercule

Ha en fantastisk dag! Nu ska jag till ett jobb fyllt av intriger och spel ...

• Hercule
    2timearound skrev 2010-02-16 10:49:02 följande:
    Det var två som orkade bry sig om mina smycken, då lade jag ändå ut länken flera gånger. Dessa två var Panki och kissen, så jag har reserverat de bästa platserna runt bordet och soffan åt dem i maj.
    Jag tror att man klarar sig bäst utan mina omdömen!
    Min smak sammanfaller ofta inte med andras.
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-02-16 10:54:12 följande:
    Ja, kolla bara på han du är ihop med! helt genomskinlig.........
    Du har fattat
  • Hercule
    Freddan skrev 2010-02-16 12:31:24 följande:
    En fråga som jag egentligen borde kunna svaret på: är exempelvis en d-kupa en relativ storlek eller rymmer en d-kupa alltid exakt lika mycket bröst?
    Tror att det är omkretsen mitt på brösten i förhållande till omkretsen under brösten.
  • Hercule
    SimplyTheBest skrev 2010-02-16 12:36:23 följande:
    Alltså Freddan...menade du om det är så att vi alltid kan köpa samma storlek på BH oavsett utformning?Isf är mitt svar: nej.
    Jag har B ibland och C ibland beroende på modell.

Men även om det är samma modell kan två personer med olika omkretsar fast samma kupa ha rätt olika bröst!
  • Hercule

Jag önskar Pannkakan en snar bättring!

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter lösenord!

• Hercule

Jamen som jag då! Jag skulle ha en blinddate med en kille!
    Jag kom dit sådär en kvart innan och passade på att slinka in på H&M, när jag väl skulle gå på dejten så visar det sig vara samma kille som suttit där redan när jag gick in i affären en kvart tidigare! Han var tanig och typ dvärg (kanske 1,87)
    Jag försökte mitt bästa förhörde honom om hans intressen, han hade inte ens traktorkörkort!
    Som tur var så stack han efter 20min.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?