Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-13 18:44:55 följande:
    jag känner en som känner en som har en kackerlacka som var med i en film???? har du nagot nagonstans som du kan dra fram i ljuset???
    Jag har figurerat på bild i rysk, svensk och bosnisk media! (inte vid samma tillfälle, men det låter bättre om man drar ihop det)
  • Hercule

Tv, radio och tidningar! (fast det var ingen bild i radion, bara min vackra stämma)  

• Hercule

fast det ultimata kändisskapet är att min farmors traktor har varit med i en känd svensk film!

• Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-13 21:14:47 följande:
    Det är så jävla sexigt... Med män som sitter på en strand med sin gitarr och sjunger... eller i en rökig pub....
    Bara de inte är lägerledartypen! {#lang_emotions_throwup}
  • Hercule
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-14 16:56:18 följande:
    Jag blev uppvaktad på alla hjärtansdag
    Styjjkekjam!

• Hercule

jag har inte ens nämnt hjärtansdagen idag, men jag var lite extra snäll i morse

• Hercule
    2timearound skrev 2010-02-14 17:35:57 följande:
    Nu ville jag skriva nåt kul och knäppt på Hercules fb. Men det vågade jag inte!
    Det är bättre att skriva "jag hade tänkt skriva något kul", då kan man inbilla sig hur kul det var!
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-02-14 17:39:43 följande:
    Jag hade tänkt skriva något i stil med: -du sa att din nya kille var lång och smal, men inte att han var genomskinlig!  men sen insåg jag att det är tråden-humor och att alla dina kompisar skulle tycka att jag var skit-fjantig..........

• Hercule

Jag är iallafall glad att du inte skrev det då killen jag träffar är lång och smal och jag inte vill att han ska tro att jag pratar om honom i termer av "min kille"!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?