• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-23 14:08:35 följande:
    Smart och bildad också.
    Lägg beslag på honom!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-23 15:00:04 följande:
    Är han finne?
    Det heter finländare. *hmpf*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Vi har ingen ny tråd. Det är inte 90 dagar än. Väl?

• M C
    Freddan skrev 2010-02-23 23:16:12 följande:
    Finns det ngn enhet för barnskrik?
    Har du blivit pappa nu?
  • M C

Btw: jag har blivit kallad dum i huvudet i jacktråden. Känns lite kul faktiskt eftersom muppen citerade någon annan...

• M C
    Freddan skrev 2010-02-23 23:19:29 följande:
    Jo, i lördags.
    Ohoooo, congrats!
    Vad blev det? Gick det bra? Är den en söt liten skit? Hur mår frun?
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-23 23:26:39 följande:
    Tack tack. Det känns hur kul som helst. Fast jag inser att jag måste öva på mitt tålamod när det gäller barnskrik. Satan så jobbigt det är.
    Jorå, det gör man. Men tänk på att det som gör ont på dig ska plussas med smärtor i kroppen som kramper å sånt när det skriks. Bara att prata om det får mina boobs att ila.
  • M C

Bekännelse: jag har gjort en sak som jag aldrig gjort förut, men det kliar i fingrarna på mig att få tvåla dit muppen som stoppade inte foten i brevlådan...

Jag skrev i en GB som svar på ovan nämnda påhopp. Och för att det inte ska försvinna har jag kopierat det.

Jag har en fråga till dig och eftersom tråden är stängd så måste jag fråga så här, beklagar det.
    Följande är copy-paste därifrån.
    M C skrev 2010-02-23 15:43:58 följande:
    Sa jag det? Sluta lägg ord i min mun, det gör bara dig dummare än du är.

eftersom du kanske borde va rädd att arga mammor skulle komma hem till dig lär du ju inte lämnat igen dem, eller hur?

Är rätt övertygad om att jag inte är dum, det är nog däremot du sötnos ;)
    Jag förstår inte mellandelen. Det kan bero på att jag inte skrivit den så vad har den med mitt förra inlägg att göra? Idag 23:26
    Hänger det ihop med det här?
    Lillisen25 skrev 2010-02-23 15:38:53 följande:
    ja, har du inte samvete att själv lämna igen dem så undrar man ju..?
    Sa jag det? Sluta lägg ord i min mun, det gör bara dig dummare än du är.
    varifrån mitt citat kommer? Det stycke där du hittar på en hel del och lägger ord i min mun? Idag 23:27
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-23 23:44:46 följande:
    Allt gick bara bra. Och det blev en Ville som är jävligt cool de få stunder han inte kräver att få trycka sitt ansiktet mot min frus bröst.
    Mmm, amma... Det är såååå mysigt! Det pirrar i hela kroppen!
  • M C

Jag gillar dikten.Hjärta

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?