• M C

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-16 18:22:42 följande:
    här är den.. *visar stollt upp*
    Tack! Ska kolla in den.
    *knarkar*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-16 18:21:36 följande:
    mc jag hade hittat en trad till dig....
    Den var underbar! *haft väldans kul en stund*
    Ska bli intressant att se om den där fundisen nappar. Tror att några skrev för avancerat, det var enkla tankegångar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-16 19:16:33 följande:
    sup i stället!
    Gissa om jag skulle om jag kunde! *aj*
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-16 19:26:10 följande:
    *stolt*
    Lurar på om det inte är ett troll, det var så taget från ingenting, h*n har inte skrivit förut. Belive me, den där hade jag noterat!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-16 19:38:52 följande:
    nu tänker jag ta hand om min lilla familj!ni far ha en jätte bra kväll
    *kram*
  • M C
    Bam skrev 2010-02-16 20:33:54 följande:
    Nä, jobbet suger. Manhunt 2.  Perfekt för att få ut alla jobbaggressioner.
    Manhunt, är det ett krigsspel?

Jag vill ha mer Tomb Raider. Ska komma ut ett i år.
    Indiana Jones fanns ett som hade nåt år på nacken, de tycker jag är rätt kul och *vill ha*.
    Jag gillar spel som är så svåra så man skriker i frustration!

TR har ju sina bigbossfitgher, de kan få mig att skrika i vanmakt över hur svåra de är. Men Underworld hade inte det. Det var superlätt, bara en massa skjuta. Fansen protesterade en masse kan jag säga! Snyggt som fan, men bajslätt. Buggigt som fan.

Anniversery var jag så redo att ge upp när jag hittade första youtubeklippet. MI LAJK!
  • M C
    Bam skrev 2010-02-16 20:16:27 följande:
    Hej sötrumpor.Har ni saknat mig?
    Märks det inte?
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-16 20:44:24 följande:
    Vafan, pratar ni spel nu??Rouge, någon?
    Det är både en figur i Xmen och en skvadron i StarWars.
  • M C

Jag retar mig på idioter. Har skrivit, suddat, skrivit igen, korrläst, rättat och sen postat.
    Hoppas jag fick bort de grövsta grejerna.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?