• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-22 16:06:44 följande:
    Maj gadd alltså....... www.familjeliv.se/Forum-4-117/m50940815.html Du har redan varit där, kisse.
    FY fan vilka idiotiska tonårsmorsor det finns! Snöstorm och säkert 15 minus och hon gör sådär?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag är! Nu har de stängt jacktråden, inte helt otippat.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Godmorgon mina snyggon, idag ska jag på en intervju. Vet inte om jag vill ha jobbet men det ett jobb och bara till augusti. Anything goes liksom. 20 minus ute, måste gå och starta bilen nu.
    Bye!

• M C

Gåsapär möter mumin - ni spelade väl in?

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-23 10:03:17 följande:
    Jag hoppas det går bra!
    Hercule skrev 2010-02-23 09:53:51 följande:
    Lycka till!
    Verkar som att det gick bra, ska dit imorgon och "vara" lite så de får kläm på mig. Om vi funkar ihop börjar jag på måndag. Men jag tror inte det blir några problem, de verkade så himla bra! Noterade några surkärringar på de andra avdelningarna, men inte på den här.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-23 11:40:26 följande:
    Nej tyvärr, jag var på fest och var full och  pannkakan satt i en bil
    Fan.
    Men hon rapporterade framgång i ett projekt, man får grattinera! Var det bra?
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-23 12:01:12 följande:
    Haha, o ja, det var riktigt bra! Känner mig lite mörbultad, öm och med skavsår, precis som det ska vara
    *hehe*
    Ja, så ska det vara. En puma jag umgicks med kunde knappt efter en gång, skavsår på knäna och en lampa i pannan var hennes facit.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-23 11:41:32 följande:
    Låter trevligt! Kul att få sysselsätta sig med nånting, hoppas det blir bra
    Mmm, ja, sådär.
    Men som sagt, det blir ju bättre ekonomi ett tag!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-23 13:13:34 följande:
    Ställ konkreta frågor (Men inga cm-frågor, jag mätte den aldrig)
    Snygg? Akrobatisk? Energisk?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?