• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Hercule skrev 2010-02-13 18:35:49 följande:
    Så det är en "vi som har kända föräldrar eller föräldrar som har kända hundar"-tråd jag har ramlat in i?!
    Öh, nej?

Noll kändisar. Om jag säger att jag är den kändaste individen i min familj...? Har vi greppat nivån på kändisskapet?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-13 18:48:51 följande:
    Jag har figurerat på bild i rysk, svensk och bosnisk media! (inte vid samma tillfälle, men det låter bättre om man drar ihop det)
    En gång var jag med i lokalTVn i Umeå. Mikael som är superkänd idag var då reporter. Jag var utklädd till docent Watson. När jag sen stötte på honom på krogen kände han inte ens igen mig. Men han belv glad när jag sa vem jag var.
    Det är ett faktum, det är jag som är Lassie.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-13 19:54:01 följande:
    Är du full idag?
    Kan bli. Men jag var lite onykter ganska ofta då.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-13 20:02:05 följande:
    Lät sjukt kul
    Mmm, det var det. Men det är lite trist att jag har sån scenskräck att jag inte kan uppträda utan att vara berusad. Det tar liksom bort hela "kan försörja sig på det"-grejen.
  • M C

Jag ska se vampyrfilm jag med, den där triologin.
    Gonatt!

• M C

Ingen vampyrfilm, blev Fame istället. Bad mistake.
    Men ni skriver för dåligt!

• M C

Jag äter frukost.

Tänkte bara att vi skulle ha en notering för intresseklubben.

• M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-14 10:44:38 följande:
    Jag dricker kaffe. För lat för att fixa frukost.
    Gött.
    Jag handlade ju en del kläder åt karln igår. Vet ni vilket svallande och lätt överdrivet tack jag fick?
    Jaha, tycker du att pasteller passar mig eller? *sur min från honom*
  • M C

Hejdå!

Hej ni andra! Idag har killarna åkt skidor, jätteduktiga! *stolt*

• M C

Ja, bastu är bäst. Det måste man ha.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?