• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Är det bara jag som skaffat mig lammkött?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-20 10:03:05 följande:
    Ska vi omrösta om uppföljarnamnet?
    Jag skrev min åsikt där.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-20 10:08:27 följande:
    Ärligt, jag struntar i det. Gör vad ni vill. 
    *kramar om*
    Du är så gullig!
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-20 10:09:37 följande:
    vad räknas som lammkött?
    Några år yngre?
  • M C

Nu ska jag glo på LotS, var snälla mot varandra under tiden!

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-20 12:49:01 följande:
    Det här låter hemskt...personen har inga egenskaper som jag gillar. Har inga bra minnen kopplade till henne...INGA!!!Kvällen kommer bli en prövning för hela familjen. Det är ett som är säkert. Hela veckan har det legat i bakhuvvet att lördagen kommer vara helt fucked up pga en satans jävla middag. En middag som är till för att fira en födelsedag. Istället kommer vi alla vara så jävla irriterade.
    Sånna finns överallt. Jag blundar med öronen för att inte behöva tänka på hur jävla dum i huvudet de är.
    Kör på med ytligt skitsnack och bara låter bli att tänka. Oftast försöker jag dricka mig full eller nåt, prata med de som faktiskt är trevliga och ha blinders mot idioten.
    Det funkar faktiskt. Å då vet du att det är två väldigt nära släktingar vi pratar, jag ser dem ofta.
    Jag mår inte bra av att fokusera på idioten, alltså tittar jag på ungarna eller nåt istället.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-20 13:18:13 följande:
    Ledsen att säga det...nej, det finns inte det. Orkar inte ta storyn här & nu. Men det finns verkligen inte det. Låter hårt & kallt - är medveten om det.
    Du får skriva om det på FB, jag blir nyfiken nu!
  • M C

Nej, det tror inte jag heller.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-22 09:19:42 följande:
    God morgon!Jag har ett meddelande, ett viktigt sådant. Mesen har lyckats med sitt uppdrag!! *hurrar & skrattar*
    Vilket uppdrag?
    Godmorgon på dig med!
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-22 09:30:18 följande:
    Tack gode gud! Äntligen av med jungfrudomen! Nu är hon vuxen.
    Jaha, OHOOOO så trevligt!
    Kul för henne, hoppas det var givande.{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?