• M C

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-18 18:13:35 följande:
    aha .... ja jag far väll ta och diskutera saken med min comander...
    Ja, gör det. Har en lååååång lista med sifi-fantasy-filmer man borde se.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-18 22:34:44 följande:
    Allvarligt. Använder ni deo innan ni går och lägger er? *känner att jag måste fråga några normala människor*
    Om jag behöver. Tog precis på mig. Blir fan svettig av att spela spel med höga höjder.
    Fick prince of persia och mirrors edge av gubben idag. Svettigt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Störnicket eller nån annan, länk till tråd som är nämnd?

• M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-18 22:46:57 följande:
    Störnicket? Nu verkar det som om de är på väg att öppna dörrarna på CM ikväll...*hintar till er som vill va med om det*
    Åhå, redan ivkäll?
    *rusar dit*
  • M C
    AtroCious skrev 2010-02-19 14:08:09 följande:
    Kan inte ni hjälpa mig? Vilken bild är snyggast som profilbild, den jag har eller:www.cornelis.nu/afb/cornelis.jpguserserve-ak.last.fm/serve/_/18557/Cornelis+V...www.yle.fi/vega/bilder//vreeswijk01.jpgblogg.passagen.se/vildirra/resource/cornelis....
    Jag gillar ettan, den C man känner är ärrad av livet och inte så bildskön. Men det syns nästan inte att det är han.
    Ett eller två.
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-19 14:59:15 följande:
    MC är en ljusare blåfärg, typ vägverketblå!
    VA???
    Jag är LILA! Lila god dammit!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-19 15:32:55 följande:
    jag har damsugit och kräkts i diskon.. sen sov jag och sen har det inte hänt nagot mer.. jag har loggat in pa den nya sidan..
    *kramar om*
  • M C

Nu är sjuka. Jag bara säger det.

Me like.

• M C

Godmorgon sköna kvinns!
    Idag är det V75 men jag är lätt bakis. Vet inte om jag orkar... Drack inte så mycket men det blev sent och då blir jag bakis om jag är nykter tom.
    *trött*

Får det verkligen gå till så här?

• M C
    Hercule skrev 2010-02-20 09:57:44 följande:
    Nej, baksmällan har ingen rätt att göra intrång om du inte bjudit in den! Anmäl!
    *hajfajvmöppar*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?