• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Floriano Lutrell skrev 2010-02-18 08:53:44 följande:
    Vad är det du ser som inte jag ser?
    Inget. Det var därför jag satte dit {#lang_emotions_dreamer}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Zimlis skrev 2010-02-18 08:54:30 följande:
    Morgon
    Morrn morrn Zed!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Hejsan hejsan!
    Nog för att andedräkten är åt det jobbiga hållet, men drake?{#lang_emotions_frown}

• M C

Kollade upp lite på skådisarna i Legend of the seeker eftersom de verkade så bekanta - alla utom just Seekern.
    Kvinnan har varit med i Sex and the city
    Trollkarlen i Mad Max bla
    Darken Rahl i LotR - där han spelar Alven Haldir. (Inte underligt att jag gillade pussmunnen på'n.)

Sånt tycker jag det är kul att veta. Dessutom är de på samma inspelningsplatser som LotR i många fall, känner igen skitmycket. Men jag fick det bekräftat när det står att de spelar in i Aukland.

• M C

Mer: i de första avsnitten fullständigt vimlar det av maorier - samma maorier som är med i SW, Xena och typ alla filmer som någonsin kommit i närheten av NZ.

• M C
    lokisse skrev 2010-02-18 17:04:42 följande:
    *fattar inget* är helt ute när det gäller tv serier och sant.. har inte varit pa bio sen jag fick mopsen...
    Den här serien är den bästa fantasyserie som någonsin gjorts. Den började visas på 6an är i fredags.
    Men jag tankarfett sas, är på säsong 2 avsnitt 12 typ. Över 30 st nu.
    Nästa avsnitt visas på måndag tror jag.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-18 17:25:07 följande:
    i sverige kanske men inte här du!
    *suck*
    Vi är på första avsnittet här, men ändå har jag sett över 30? ...?
    *hint hint*

Ja, haldir är mumsig...
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-18 17:08:39 följande:
    Du är en sån mupp! *komplimang*Älskade Haldir! *mums*
    Jaaaa...{#lang_emotions_sealed}
    Har jag någonsin sagt nåt annat?
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-18 17:48:44 följande:
    men jag har ju inte ens en aning om att det finns andra möjligheter o(eller att serien existerar för den delen)
    Jag skriver på FB.
  • M C

Klart.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?