Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-09 21:58:01 följande:
    De små, som ser ut och känns och smakar som ingefära?
    Smakar? Låter som du har trista erfarenheter i bagaget...
    Jazza skrev 2010-02-09 22:02:09 följande:
    Vadå, gillar du inte ingefära? Det är asnyttigt.....Men nu skall jag nog gå till sängs... Ensam (får nog fånga upp bebisen och lägga henne hos mig, för E sover i gästrummet så hon får gosa mormor, haha)
    Nattisnatt på dig din lillagubbkukssnaskare
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 22:13:53 följande:
    Ja, händer det aldrig dig?
    {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_innocent}  Näää aldrig aldrig.
    2timearound skrev 2010-02-09 22:54:25 följande:
    Kan inte hjälpa dig där. Har gjort ett akut och ett planerat. Gick enligt planerna. Over and out.
    Altid så vällyckad! Du måste bara vara smygelallergiker!
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:08:20 följande:
    Jag har mens.
    Grattis! Härligt!!

Stackare jag fick oxå lillbaka min skitsnabbt åkte till och med in på sjukhuset för jag trodde det var nått fel.
    Va fan mensen bytte av avslaget med typ 5 dagar!
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-09 23:15:10 följande:
    Alla hjärtans dag-tråden är ju bara för mycket! Jag baxnar. Vilka idioter. Bästa tråden på länge om nån frågar mig.
    Min nya bästa är helt klart freddans husdjurstråd .-D
    Freddan skrev 2010-02-09 23:18:55 följande:
    Nä, nu är det dags att lägga sig och läsa om finska fortsättningskriget. Så sexigt på ngt sätt.
    Oja du får mig nästan att sakna att vara historienörd/bokmal.
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:19:48 följande:
    Ja, den här gången blev jag faktiskt lite orolig. Förra gången så försvann avslaget, några få dagar efter fick jag normal mens (rätt lite). Den här gången var avslaget i princip borta, sen helt plötsligt pang bom är det värsta syndafloden. Mensfest som fan. Jag erkänner att jag snodde en binda från dagisfröknarna på sonens dagis...
    Hahaha! Jäkla tjuv!
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:20:45 följande:
    OMG ni anar inte vad som hände precis!!! Min dator havererade. Ba PJOFF. Med alla bilder från förlossningen, vår son som nyfödd, ALLT! Borta!!!! 
    Nej!
    Det kanske går att lämna in den och få tillbaka bilderna, jag har hört om sådana fall.
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:25:21 följande:
    Nope. Som den idiot jag är har jag inte "hunnit" spara bilderna :( Inbjudningskorten till dopet som är den sjätte mars var klara att skriva ut men mitt puckade helvete har inte sparat det heller. Litade blint på ödet eller nåt. ALLT är borta. Jag har bölat som en hungrig unge som snubblat på asfalt. Snyftar fortfarande :( Värst är bilderna på lillen :( BAJS
    amen de kan kanske gå å räddas hör med nån expert. Gud jag skulle gå sönder om alla mina bilder på lillan försvann. Tänkr nån gång i månaden att jag ska köpa en extern hårddisk men glömmer bort det lika fort.
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:32:22 följande:
    Jamen jag hade ljusa byxor på mig, också blödde det igenom - hade inga tamponger eller nåt med mig då jag absolut inte är van vid sånt där... Vad skulle jag göra liksom?
    HAhahahah! HAHAhahahahah!  Åh fan va skämmigt!!
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:32:34 följande:
    Min man är en sådan expert Hårddisken brann. Det är kört Jag försöker rädda psyket med att jag har ett välmående barn. Bilder är inte allt. Jag kan ta nya! Det finns folk som råkar ut för mycket värre saker. *självbevarelsedrift och försvarsmekanismer som mäjks sens* :)  Min son hittade sina fötter idag. Det är genuin glädje  Och kameran funkar ju fortfarande! 
    Dålig dålig tröst men jag appålderar ditt försök! Jag skulle grina kudden blöt ja
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?