Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

Jävla fyllon!

Pix Ladin skrev 2010-02-07 21:25:29 följande:
    Tack Det kan ju också vara vissa fördelar med två barn ganska tätt. Försöker se det positivt.
    Hahahahaah!
    Jo jag försöker intala mig det jag med...
    Tror det kommer bli kanonbra för barnen i längden och så blir det skönt sen när man har det överstökat.

I det stora hela så är det nog riktigt bra att få ungarna tätt.
    SimplyTheBest skrev 2010-02-07 22:54:03 följande:
    Gör ju det. DET är en fin bild då!!!Rosa? Glitter? Reaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllly?!?!?!
    Passande så här i melodifastivalentider. kanske Eras passat på att komma ut ur schlagergradroben?
    Jolly Bob skrev 2010-02-07 22:58:17 följande:
    Må de. Har fått berättat för mig att svärmor min blev chockad när Peter Jöback klev ut ur gaygarderoben. Så funktionell var den jävla bögradarn.
    Hahahahaha! Det var verkligen illa!
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-07 23:18:51 följande:
    Sånt här gör mig uppriktigt ledsen.  www.familjeliv.se/Forum-4-46/m49011257.htmlVad ska bli nästa sjuka skönhetsideal att hetsa om?
    Ja uscha. Men jag kan förstå de som vill operera sig pga obehag. *har kollat plastik doktorn i b-hills*

men det är sjukt att göra det av rent kosmetiska skäl tycker jag.
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-07 23:25:59 följande:
    Självklart när det orsakar obehag. Men det tror jag är ganska ovanligt. Jag tror de som lider psykiskt av det, för att de tror att de är onormala inbillar sig sitt fysiska obehag. Jag menar herregud "jag är tvungen att trycka upp dom för att kunna gå". Om de var så groteska (en halvmeter?) så borde kanske någon gyn redan tipsat om en operation!?
    Nja de där groteska förekommer och gyn bryr sig oftast inte så mycket om kvinnor att de engagerar sig i deras bekvämlighet.
    Nu har jag inte läst tråden men visst tror jag att vissa får hjärnspöken och kanske överdiver sitt problem.  Sorgligt hur som.

Har faktiskt sett på tv borskurna muffrester som var jävligt maffiga...

Fan jag mådde redan illa och så började jag tänka bortskurna fittbitar...

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?