Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Min dag har varit fylld med bajs, kiss och kräks. Och jag är väldigt känslig för sånt så man kan lugnt säga att den här dagen kan dra åt helvete!

Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-07 22:21:21 följande:
    Vem har utsatt dig för det?
    Ett hundhelvete, två skitungar, alla mina egna, tyvärr.
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-07 22:23:28 följande:
    Höll på att få hjärtslag tidigare. Jag och sonen badade, han lyfte på sin arm och då ser man fullt med blåmärken runt armen. Man såg att det var en hand som hållit i honom, man såg liksom fingrarna. Ropade på sambon, och han blev jättenojjig. Vem på dagis har gjort illa honom, vad gör man nu? Barnmisshandel är det enda man tänker på. Tittar lite närmare och märker då att blåmärkena försvinner av vattnet. Var ju blåbär bara.
    *asg* Skitiga människa........börjar skirka barnmisshandel fast det är du som inte torkat av honom! Men vilken tur hördu, man blir ju lite nojjig efter videon från Italien.
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-07 22:23:58 följande:
    Fan vad taskigt.
    Det började i morse, på något sätt han hunden kräkts i sin egen bädd och sedan legat i kräkset och riktigt gottat in sig. Nice. Hon både såg och luktade trevligt på morgonen. När jag sedan hämtar barnen på dagis har Alice halkat och satt sig i hundbajs på utflykten. De har ju försökt torka av det, men trevligt ändå. När vi kommer hem får lillen bråttom på toa, kiss över golvet, pallen, sitsen ja överallt. Båda småjävlarna skiter sen riktigt koblaffor som stinker. *helt matt*
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-07 22:29:22 följande:
    *pust* Blev jätterädd där! Men mina barn har fått blåmärken av att jag räddat dem några gånger. Typ när de ramlat ner och jag fått tag i en arm och blåhållit. Jag har livliga barn.
    Ursäkter, ursäkter.......
  • 2timearound

Tror ni jag har fått något svar från supporten ang mitt problem med citeringen? Svar nej. Nada, niente, zero NOTHING!

• 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-07 22:39:38 följande:
    Nu funkade det!
    Det är faan creepy. Supporten tjuvläser oss! Nu har jag startat en klagotråd också.........*nöjd*
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-08 14:43:23 följande:
    Jättebra blogg för övrigt. Den enda bloggen jag följer förutom min systers.
    Läste du hans samtal med terapeuten om Peter Jidhe? Länge sen jag skrattade så mycket
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-08 16:30:52 följande:
    Moderatjävel.
    Skit på dig din jävla kommunist. *morrar*
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-08 17:24:32 följande:
    Jag är varken moderat eller kommunist.
    En folkpartist.
    Pix Ladin skrev 2009-12-08 17:29:11 följande:
    På Astrids dagis finns det massa "von"-ar och sådant. Usch.
    En anarkist.

Vad är det för umgänge jag håller här på fl? *funderar* {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?