Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-03 22:39:46 följande:
    Om det inte hade varit för att jag har jävligt mycket att göra hade jag tiggt på mina bara knän om ett jobb. Hade till och med kunnat tänka mig att knulla chefen.
    Min man står bredvid och tackar så mycket för erbjudandet, men tyvärr är han lite gammal och trött och orkar inte med 20-åringar i sängen längre.
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound

Pixan

Sen har jag ett helt odiskutabelt krav på personalen. Detta är orubbligt och icke förhandlingsbart. INGA JÄVLA DREADLOCKS I BUTIKEN! *sorry*

• 2timearound
    Pix Ladin skrev 2009-12-03 22:42:19 följande:
    Jag som trodde det var du som var chef
    Det är jag. Det står på mitt visitkort På hans står det verkstadschef. Ha i sinnet att vi är tre heltidare som jobbar, och två extra-tjejer.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-03 22:42:23 följande:
    Min hyllning till den lille mannenSå vad tror ni händer jag byter tillbaka eller hinner jag bli anmäld innan dess.
    *vänder bort blicken* Jag blir blind! *lite rädd*
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2009-12-03 22:46:00 följande:
    Äh. Du hade inte sagt så om du hade fått äran att ha lite rajtantajtan med mig. Du hade flyttat till vår by och glömt pengar. För all evighet. Amen.
    Mjauuuuu! Nu ska jag koja! natti natti!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2009-12-04 08:39:26 följande:
    Fy fan vad folk är dumma i huvudet.
    Om du tycker att folk här är dumma i hvudet, då skulle du se en del kunder man får in i butiken. Igår var jag tvungen att kolla, och ja, det var fullmåne..........
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2009-12-04 08:50:02 följande:
    Berätta för mig!!
    Oh gud. Jag orkar inte ens. En del är så konstiga och svåra att det knappt går att beskriva! De allra flesta är naturligtvis antingen helt vanliga eller jättegulliga, tyvärr är det dårarna man kommer i håg. Och med dårar menar jag inte nödvändigtvis de som är diagnostiseade , utan mer allmänt "dumma i huvudet".
    Fullmånedagar är det ALLTID värre. Det är massor av konstiga problem och svåra kunder. De hittar ut då.
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-04 09:08:01 följande:
    När jag jobbade på nummerupplysningen kunde så många som varannan kund vara typen "ylar mot månen". Sen pratade jag med min morbror snuten och han sa samma sak. Vid fullmåne ylas det friskt i häktet.
    *nickar* Jag har jobbat för polisen i många år. *minns*
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-04 09:08:35 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 08:54:07 följande: Ointresseföreningen noterar friskt.
    Plus att det låter äckligt. Är du vuxen eller?  
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-04 09:10:09 följande:
    Jag har några fina ex: Vi har han som ringde och bombhotade. Fullmåne. Hon som babblade om folk som hon "såg". Många många män som runkade i telefonen. Min favvo: han som ville att jag skulle fixa hans räkning till hobbex kl 2 på natten.
    Jag kan också.
    Jag har tagit anmälan från folk som anmälde:
    * att någon på en buss mött deras blick i en sväng.
    * att någon mött deras blick vid vändning i en simbassäng.
    * att någon vandliserat dennes cykel. Den här är intressant och här är ett utdrag ur vår konversation:
    Jag sitter, något uttråkad, i rec och tar anmälan från den intelligensbefriade allmänheten. En ung man kommer fram till luckan, ser helt normal ut, iklädd vindjacka och jeans.
    -Hej, jag vill anmäla att min cykel har blivit vandaliserad.
    -Ok. (jag börjar skriva i anmälan...) När hände det?
    -Igår.
    -Ok. Var hände det?
    -Västerbron.
    -Västerbron? (något förvånat svar från mig) Men....hade du lämnat cykeln på Västerbron? (börjar ana ugglor)
    -Nej. (jätteirriterad på den dumma receptionisten som inte fattar NÅGOT!)
    -Ok. Men då såg du kanske gärningsmännen? Vet du vem som gjorde det?
    (unge mannen skakar argt på huvudet)
    -Det vet väl alla? Att det STRÅLAR på västerbron? (skriker)
    Ridå.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?