Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2010-02-04 12:59:46 följande:
    Nej, tvärtom. Det är avataren som är i duchen med shostakovish.
    HAHAHAHAH *trosjuisar*

Måste erkänna att jag hade svårt att släppa det där med BAM och marky mark. Fan han var ju svinhet!

2timearound skrev 2010-02-04 13:04:25 följande:
    Såg du min bild? *kvider*
    jaaa
    Bam skrev 2010-02-04 13:06:03 följande:
    Stackars liten. *klappa på huvudet*Jag blir faktiskt lite till mig jag med. Tänk att jag har haft den snygge mannens dolme i geggvecket. Och najs var det.
    Han är helt klart en A-kändis och 10000000ggr bättre än hans bror med sitt fåniga band
    2timearound skrev 2010-02-04 13:07:52 följande:
    FÖR I HELVETE! Jag är sjuuuukt avis. Tog du några bilder?
    Du måste förstå att detta utspelade sig på tiden innan mobiltelefonen..
    Bam skrev 2010-02-04 13:08:53 följande:
    Jag var jätteförtjust i hans bror Donnie.
    Otacksamma kukhäxa! skryt över att du knullat hans bror och att du såg MM:S storhet framör alla andra som var fåniga NKOTB:are.
    Bam skrev 2010-02-04 13:09:49 följande:
    Vad tror du om mig egentligen? Att jag skulle håva upp en kamera under tiden han bånka på mig?
    Ja vet du hur stor kamerorna var under BAMs storhetstid?!
    M C skrev 2010-02-04 13:09:50 följande:
    Fantastiskt! Jag har bara pippat med lokala kändisar. Det är lite wannabe-varning på mig. DU är ju äkta vara!
    Vilka?
    Freddan skrev 2010-02-04 13:19:14 följande:
    Jag lever efter filosofin att allt måste testas minst en gång. Jag ska föreslå ovanstående till min fru och se vad hon säger.

*känner mig stolt*

Freddan skrev 2010-02-04 13:22:03 följande:
    Någon liten mysig varelsen har inboxat mig nedanstående lilla uppmaning nu under lunchen. Onekligen är jag eftertraktad.Hello Dear, Jag är en verkligt trevlig och söt ung flicka vänliga och älskvärda ärliga och trustworth, det var mycket bra när jag såg din profil idag och blev intresserad trots att jag har sett dig inte personligen, strunt som du inte kunde se mina bilder här, men Jag kommer att skicka dem direkt jag hörde från dig. Det spelar ingen roll om du är fattig eller rik, Låt oss vara oss själva och har den här oppurtunity att dela våra ord. min email ([email protected]">[email protected]) Ha en trevlig dag, Var vänlig och svara mig tillbaka med det här mailet ([email protected]">[email protected]) Hälsningar phiileassa.
    WoW känn dig speciellt utvald! vem vet detta kanske är din stora kärlek!
    M C skrev 2010-02-04 13:21:29 följande:
    Inga härifrån, har bara varit ihop med karln här. Nån lokal från Hudik, nån från byn i spanien, nån som var Chefens son å sånt. Jag säger ju det, ingen riktig kändis.Å så har vi strandens snyggaste. Vi pratar 8 mil strand med hotell hela vägen. Modellsnygg!
    Jag har faktiskt haft en RIKTIG lokalkändis!! *tiger som muren*
    MissKaos skrev 2010-02-04 21:56:14 följande:
    Tack! Vad kul att höra Saknar ju oxå jue. Borta? En förkyld unge som bara vill amma. Gärna hela nätten. Och sova vad är det? Ska börja jobba snart dessutom.. *hmm* Ångest. Ja, jag har nog mest ammat o badat barn o lagat mat. Och sån´t. Passat ungen med. Han är överallt numera utom där han får vara.
    Känner igen det där med att ha en unge överallt där de inte borde var
    Hur gammal är grabben nu?

Så har det surrats något relevant och spännade i tråden sedan sist jag tittade in eller är det samma menlösa malande som vanligt?

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?