Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-04 00:05:04 följande:
    Vet ifan om jag tycker han är snygg. Är tveksam till det. Var han ett bra knull?
    Vem?
    Bam skrev 2010-02-04 00:03:26 följande:
    Marky? Han är fortfarande snygg.
    Mark?
    SimplyTheBest skrev 2010-02-04 00:06:24 följande:
    Mark Wahlberg.
    Så BAM har knullat Marky Mark!!

Ja han var ganska bra i Rock star
    Bam skrev 2010-02-04 00:08:38 följande:
    Nja. Jag var väl inte så värst erfaren på den tiden. Han kysste bra, slickade bra och dolmen var över genomsnittet.
    Bra jobbat allltså
    Bam skrev 2010-02-04 00:15:18 följande:
    Det hände för en massa år sen. Han var förband till NKOTB och så träffades vi. Jag var väldigt ung.
    Men va fan nu har jag kollat ditt galleri här samt din fisbok och jag hittar ingen bild på dig ditt anonyma skrälle. Vill ju se hur en som knullat Mark W ser ut!
    måste säga att liiite rispekt är det vet att han var ju skithet i kroppen på den tiden. kalsongmodell och allt.

Fan det hade jag verkligen velat höra om i Maj.
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-04 10:33:53 följande:
    Är det taskigt att pissa i en skumpaflaska och sedan bjuda det åt en full, ovetande fjortis på valborg?
    Nej för fan det är karaktärsdanande och en uppfostrande handling från din sida! På tok för få som bryr sih om andras barn.

Jag tror att freddan tycker om att bli bunden i dushen och anledningen till att vill bli det i dushen är för att då kan hans fru i ett domtrick utför lite wet på sin olydiga pojke! 

2timearound skrev 2010-02-04 12:50:50 följande:
    Hihi. Du har övernaturliga förmågor med dina spådomar.
    Jag är synsk och läser mellan raderna, detta är en 100% pålitlig taktik att komma fram till folk sexvanor.
    M C skrev 2010-02-04 12:53:38 följande:
    ...å plötsligt fick jag en vision av nickets sexliv. Hur suddar man sånt från näthinnan?
    blir du för kåt
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?