Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-01-14 19:56:09 följande:
    ingen roar mig!! 
    Nej, jag vet. Jag har samma problem. Jag känner mig i allra högsta grad oroad.
  • Pix Ladin
    margarita skrev 2010-01-14 20:00:09 följande:
    Det står still ...
    En grönsak då?
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2010-01-14 20:05:11 följande:
    Kommer ni också på er själva med att ha ett förhållande med er dator? En gång kom jag på mig själv sittandes framför laptopen med ett glas vin och tända ljus. Det var ett märkligt ögonblick.

Jo... Lite så kanske. Speciellt nu när vi har var sin. Jag gillar den här datorn. Mycket.
  • Pix Ladin

Vem är Mats då? Jag har nu sett hur han ser ut men jag fattar inte vem han är.

• Pix Ladin

Hejdå. Nu går jag och lägger mig. Sedan drar jag till landet. Ha det så trevligt i era ombonade bostadsrätter. Ät mycket gröt.

• Pix Ladin
    AtroCious skrev 2010-01-18 18:20:05 följande:
    Hej.
    Fin bebis du har skaffat.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-18 18:20:14 följande:
    piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix hej sötkaka!
    Hur står det till i tyska riket?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2010-01-18 18:21:33 följande:
    Tack, eller vad man nu ska säga.
    Jo, det är helt korrekt sagt.

Gick förlossningen bra?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2010-01-18 18:26:02 följande:
    Kopierar in ett tidigare svar, är lat. Hon kom igår 03.31. Vägde 3142 g, 48 cm lång. Åkte ju in till förlossningen tidigt på tisdags morgonen, hade haft värkar i några timmar och slemproppen hade släppt. Var bara öppen en cm, så vi fick stanna kvar över dagen på ett vårdhotell för att se om något hände. Begärde läkarsamtal, vilket slutade med en hinnsvepning mitt på dagen. Sov över på vårdhotellet och fick prata med läkare strax innan lunch på onsdagen. Läkaren sa först att de inget kunde göra, det var bara att åka hem och vänta även om det skulle ta veckor. Jag orkade inte mer och började må väldigt dåligt psykiskt, sa det till läkaren som förstod allvaret och erbjöd oss en igångsättning. Sagt och gjort, vi gick och åt lunch och vid halv två satte de en ballongkateter. Började få värkar en timme senare, och sen var allt igång. I överlag var förlossningen fantastisk, hade faktiskt jättekul! Min syster och min sambo var med. De fick testa lustgasen, syrran blev så hög att hon ramlade av stolen och slog huvudet i en ctg-maskin. Under natten fick hon även en smäll i huvudet av mig när jag var extremt borta och panikslagen, hon var väldigt mörbultad efteråt.
    Vad skönt att det gick bra.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?