• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-05 20:28:18 följande:
    Fy fan, vad vidriga ni varit mot mig....... GLÖMT mig?? Ok. eftersom Fejjan knappt funkar, så:Jag gillar ingen och tror inte att nån är trevlig IRL
    *kramar om*
    Du är en favorit. Hur kan nån med banjobåten inte vara bäst?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Appropå sake:
    Vinux 13,5. Systembolagets. (karln och jag svamlar)

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-05 23:23:35 följande:
    Mm när jag träfafde min karl så var han fortfrande långhårig men nu kör han på rakat.Rakat och skägg = mums!
    Oh YEAH!
    Ni som har sett min karl och nickets karl kan raskt konstatera att det är två rakade grabbar med skägg. Nickets är en lite yngre och tarmigare variant bara.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-05 23:09:59 följande:
    Haha, fan, vad coolt.... Mfern är dock inget fan, så... Men vi har funderingar på "I was made for loving you" eller Volbeats version av "I only wanna be with you"
    Jag hade inte imperial march, jag hade frihetssången. Inte Darth utan "vi ger ut medlajer". Den enda som kände igen den var syrran.
  • M C

Nu är aborttråden stängd. Meeen, va koooonstigt.{#lang_emotions_dreamer}

• M C

Godmorgon! Fast strängt talat är ju din tid natt.

Om man tittar på SMHI idag så ska det vara strålande solsken. I lokalblaskan ska det vara sol-moln. Tittar man ut är det en mur av snö. Jag blir så trött.
    Sen är jag sjuk också, bara elände.

• M C

Jag skulle lättt kunna gå som stighelmer. Tror jag måste fixa en nerdherd-outfit snart.

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-06 10:16:33 följande:
    Gå vart?
    På fest. Eller på krogen.
  • M C

Jobbigt.
    Jag dricker inte sprit, men jag kan klä ut mig till en nerdherder.
    Eller så tar jag på mig vanliga kläder.

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-06 10:22:57 följande:
    Oj, jag fick en gröning för att jag skrev "Jag är Saladin" i tråden "mindre värda barn"
    Happ, då kommer nog jag få nån gröning snart med. De där snorhyvlarna ska man hålla sig undan, de är så satans hämndlystna.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?