• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-02-05 14:11:53 följande:
    Jag tycker att du ska gå dit. Slå sönder en vas. Skrika "jävla hora" och gå hem igen. Så att han fattar. 
    *röstar på det*
    Fast å andra sidan, om hon går dit och ser ut som en miljon så är det en bättre hämnd.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-05 15:12:11 följande:
    Men det var en ruggigt stora lökar bloggbruden hade iaf.
    Och du tror inte det var DET hon ville visa?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 15:06:57 följande:
    dumma span! varför gjör man sa??vist att bilden inte tyder pa högsta iq men sitta och snacka om att hon är korkad med helt främmande mänskerjag överreagerar väll som vanligt..www.familjeliv.se/Forum-5-155/m50550279.html
    Jag kan tycka att en del behöver få lite perspektiv på vad de gör.
    Det är synd om en del men hur ska de får veta vilka idioter de framställer sig som om ingen påpekar det?
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 15:36:43 följande:
    mycke möjligt men jag tycker att det blir äckligt när det ska skrattas och diskuteras hur korkad hon är och sa vidare utan att hon vet om det ens sa att säga.
    Ja, det ska du göra. Det är en del av att du är underbar.

Jag å andra sidan är av den elakare sorten. Jag ber om ursäkt. Behöver ibland vara snällare. Men jag övar!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 15:52:48 följande:
    klart man far vara elak!!!men man maste vara medveten om att man är det ocksa.
    Att erkänna är första steget mot bättring!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 16:00:34 följande:
    man maste inte alltid bätra sig i bland har man skäl till att vara elak!men jag blir sa less när jag ser hur folk skriver skit om folk för att dom kan och far chansen att vara elaka utan att riskera nagot för det...det är sa fegt pa nage vis.
    Jorå. Du har rätt.
    När jag hittade en sån där guldfick senaste skrev jag på hennes sajt hur beklämd jag blev. Men förmodligen var det ett skämt. Jag gick alltså på världens troll.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 16:07:49 följande:
    tycker du är topp!
    Du är så gullig!
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-05 16:48:50 följande:
    Caol Ila. Rökig men samtidigt lite lagom len och fin.
    Den stog i hyllan tills nyss. Slut. Nu är det bowmores råsa.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-05 16:45:38 följande:
    Lesbisk myspys på gång?
    Nej, det är såhär tjejer är med varandra jämt.  Det skulle du veta om du outade dig lite mer så vi släppte in dig...
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 17:06:45 följande:
    nä jag dricker inte cider nästan alls om det inte handlar om nödfall..jag dricker min wirre med ljummetvatten medans mannen min tar en bailis pa isom jag dricker drinkar är det oftast en platers punsch och annars dricker jag öl i alla dess former men helst en guinnes eller annan smaklig mörk öl. undviker tecila och jägermeister
    Jag säger bara: vin.
    Once you go there there is no turning back.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?