Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-01-12 19:44:35 följande:
    klart det är stressigt med! men spänande
    Japp. Jag ser framför mig hur jag ska fixa i trädgården och plantera de finaste blommor och göra små land. Växthus finns också.

Jag har alltid tyckt att det där huset är så fint. Halva fasaden på framsidan är täckt av röda rosor på sommaren. Huset är vitt.

Hur bor du? Bor ni i hus?
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-12 19:52:15 följande:
    ohhh mysigt med rosormmmmja vi bor i hus men det är nybygt i var är det dax att anlägga trädgard och altan och sant. 
    Oj, vad roligt. Bor ni i stan eller någon slags by eller är det på landet?
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-12 19:54:38 följande:
    en liten by pa landet bakom varat hus är det akrar eller ett äppelplantage med kohage beroende pa at vilket hall man tittar
    Åh. OM vi flyttar till det där huset kommer vi att bli grannar med en kohage också.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-01-12 19:55:53 följande:
    Pixlan: Ni kommer att känna om det är rätt eller ej, gå på magkänslan och lita på era hjärtan, allt annat löser sig! //Di Leva
    Är det så? På riktigt?

Det här huset är inte mina svärföräldrars hus (som jag pratade om) utan ett som ligger i närheten. Det är inte särskilt dyrt, ca. 100.000 mer än den bostadsrätten jag visade dig. Och då snackar vi ett stort hus med massor av sovrum som till stora delar är nyrenoverat.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-12 19:57:39 följande:
    kan säga att det betyder flugor flugor flugor!!!
    Jo, jag vet. Jag har bott så förut. Men jag är liksom... lite lantis. Jag har kommit fram till att jag kan leva med flugorna om jag får se korna.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-12 20:00:57 följande:
    jag med och här kan mopsen leka ute utan att man maste spärra av gatan först för att hon inte ska bli överkjörd
    Det är en klar fördel.

Tyvärr ligger det här huset ganska nära en väg. (En liten landsväg där det kör väldigt få bilar och mestadels traktorer) men jag gillar det inte. Det är husets stora nackdel.
  • Pix Ladin
    Bam skrev 2010-01-12 20:07:29 följande:
    Iggar ni mig eller era jävlar?
    {#lang_emotions_nalle}
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-01-12 20:06:03 följande:
    Så är det med allt i livet, darling! Känn ditt flow och tänk inte så mycket!
    Okej, men vad fan... Tänk om huset rasar? Det är lik i brunnsvattnet? Då står jag där som en idiot.
  • Pix Ladin
    Bam skrev 2010-01-12 20:13:29 följande:
    {#lang_emotions_cry}
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-12 20:14:03 följande:
    om huset rasar far du bygga ett nytt och är det lik i brunsvattnet far du dricka vatten pa flaska
    Fy fan. Du har så rätt.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?