Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Mitt barn har överlevt, går själv och sparkar folk i magen. Jag har inget att tillföra familjeliv längre.

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-11 16:36:51 följande:
    vad har hänt... är dom dumma ska jag bita dom??
    Jag har ett fult märke i pannan. Det ser ut som om min man slår mig.
  • Pix Ladin

När jag var höggravid hoppade min grannes boxer mig i magen med full kraft. Då kände jag för att döda både grannen och hundjäveln.

• Pix Ladin
    Freddan skrev 2010-01-11 16:41:07 följande:
    Jag vill gärna tro att jag är en skribent av rang och försöker komma upp med grymt bra rubriker men tidigare idag såg jag en fick mig att stå slätt:"Har ni en glipa mellan låren"Man som jag är så tänkte jag snusk, men så visade det sig att det var en fråga om en "skönhetsnorm", dvs om man hade låra lika undernärda som en nämnd c-kändis.
  • Pix Ladin
    Freddan skrev 2010-01-11 16:41:51 följande:
    Varför gjorde han det?
    Därför att den är hysterisk.
  • Pix Ladin
    Freddan skrev 2010-01-11 16:45:50 följande:
    Men kunde du inte ha hoppat tillbaka? Eller typ nitat den rejält?
    Nej. Ibland blir jag så chockerad av hur människor beter sig att jag blir stum och bara står där som ett fån. När jag inte är gravid är jag vanligtvis ganska hård och har en tendens att påtala sådana opassandeheter men när jag var gravid var jag... lipig.

Jag skrev det där appropå hundtråden där alla talar om för TS att det inte är någon fara att hunden hoppade på grannen. Det är det fan visst. Man uppför sig. Oavsett om man är hundägare eller ej.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-01-11 16:47:47 följande:
    Ni måste titta mer på porr. Det blir så pinsamt sånt här.
    Freddan skrev 2010-01-11 16:48:05 följande:
    Hur förlara man bakmusad på ett fint sätt? Tänk dig att du ligger platt på magen. Om du är bakmusad så har man då full access till musen. Du behöver alltså inte upp på alla fyra för att bli påsatt. Förstår du?
    Va? Är det olika? {#lang_emotions_innocent}
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-11 16:58:24 följande:
    en man i vart hal....en fram och en bak.... da hamnar ju bada bak...
    Men usch.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?