Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-09 17:17:24 följande:
    Hoppas att du inte misstycker söta ANOF men jag länkar härmed till en av dina trådar.www.familjeliv.se/Forum-5-52/m49894529.html

ANOF: Du är underbar! Enastående! Fantastisk! {#lang_emotions_cat}
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-09 18:01:58 följande:
    Ni skriver så jävla mycket hela tiden!! *blänger på*Har fått trista besked precis, 3 st hästar ska avlivas. *ledsen* Det är bekanta till familjen vars hästar inte kommer återhämta sig.
    Usch, vad tråkigt. Har det hänt något med dem?
  • Pix Ladin

Varför i helvete skaffar man hund om man inte har tänkt att gå ut med den?

• Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-09 19:46:16 följande:
    Köpte Wynja för att inspireras till min kommande uppfinning. Hundlåda och hundsand.

Att vi skaffade hund var rena dårskapen. Hundkraken var tovig, misskött, mager och allmänt vanvårdad. Fick nästan aldrig gå ut. Jag tyckte jävligt synd om honom. Hade jag vetat att vi under nästkommande två år fick lägga ner säkert 1000 timmar på odågan hade jag A L D R I G varit så blödig.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-09 20:02:21 följande:
    Hahaha ja så kan det gå. Fan Wynja var ur den första valpkullen jag tittade på. Jag  blev så jävla frälst av det lilla monstret så jag bestämde mig på en gång. Henne ska jag ha!Vet inte hur många 10 000-tals med kronor henens skröpliga lilla hälsa i förening med mitt nervösa nymattesinne kostade mig de första 3 åren.
    Hon är väldigt fint. Nästa gång (ja, du ser, jag är sjuk i huvudet som inte ger upp hundlivet) ska jag ha en långhårig schäfertik.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-09 21:33:54 följande:
    OK, ärligt, jag är rätt trött på att ni jämt är otrevliga mot mig. Lägg av.
    {#lang_emotions_heart}
    Jag är då aldrig otrevlig mot dig.
    Du är mitt yppersta favoritanvändarnamn.
  • Pix Ladin

Jag borde verkligen byta min bild på Facebook.

• Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-01-09 21:45:03 följande:
    Fast ändå... Det känns tryggt och bra. De människor jag vill undvika (som inte har tillräckligt med självdistans) undviker att adda mig. Det gillar jag.
  • Pix Ladin

Jag addade min brorsa innan jag skaffade den bilden. Han är en sådan där snygg människa (som sådant är viktigt för). Vi har inte så överdrivet mycket kontakt egentligen. Jag tror han skäms över mig nu och över att folk tror att hans syster ser ut sådär. Lite roligt är det.

• Pix Ladin
    M C skrev 2010-01-09 21:52:18 följande:
    Jag tycker den är snygg. Visa på självdistans.
    Ett av mina problem är att jag inte bryr mig om de sociala koderna särskilt mycket. Jag försöker att vara artig och bete mig bra men jag skiter rätt mycket i hur folk anser att jag ska vara. Det kan bli problem när man träffar nya människor. Folk förväntar sig att man ska spela ett spel i ett halvår. Minst.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?