Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Centurion skrev 2009-12-27 17:14:20 följande:
    Vadå för sjuk? Det är ju flera dagar kvar
    Men hallå, jag ligger ju dödssjuk och ser ut som fan
    Centurion skrev 2009-12-27 17:19:12 följande:
    HIV?
    Jag tror det är typ en blandning av svinis, tuberkulos, lunghinneinflammation, denguefeber och malaria
    Centurion skrev 2009-12-27 17:19:12 följande:
    HIV?
    Jag tror det är typ en blandning av svinis, tuberkulos, lunghinneinflammation, denguefeber och malaria
    Centurion skrev 2009-12-27 17:33:41 följande:
    Ah men är inte denguefeber en typ av malaria?
    Nej

Ja det orsakas ju av nån elak mygga men det är inte samma sak!

Jaha, sådana diskussioner brukar jag inte orka ge mig in i. Jag har svårt både för martyrer och "offer", och för folk som envist ska hävda sin rätt att amma och ha med ungarna överallt och som tycker alla ska njuta av att få se deras ( ofta fula) ungar på nåt julkort.

Fan jag skulle vilja tillbringa sommaren i Stockholm

2time, kan du fixa mig ett jobb juni-augusti? Jag är språkkunnig och socialt kompetent och jävligt duktig på det mesta.

Det värsta är ändå folk som skickar julkort med foto på sina jävla djur. Det gör bergis Flutrianus Lothrell.

Jag är så ointresserad av djur som man bara kan bli.

psychocandy skrev 2009-12-27 19:10:15 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 19:09:19 följande: Men hur spännande är tomtar då? Jag gillar inte julkort alls egentligen. Skickar inga själv.
    Nä men de är iallafall neutrala och man förväntas inte tacka så hjärtligt för dessa. Om nån skickat julkort på sin unge utklädd till en pepparkaka så förväntas man ju ringa och tacka för det jääääåättefina kortet på den jäääääättesöta babyn.

Fast jag skickar inte heller julkort. Däremot brukar jag skriva ett litet personligt mail till de viktigaste.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?