Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Hej kära vänner! Landade äntligen hemma igårkväll och somnade hos mor och far i mitt julpyntade flickrum så fort jag kom in genom dörren! Nu sitter jag ensam uppe, har smygrökt årets sista cigarett och äter godis och väntar på att resten av familjen ska vakna och göra frukost åt mig.

Jag är superkvinnlig och älskar kjolar och högklackat men går även ibland kring i trasiga jeans och vitt linne och sneakers också. På sommaren lever jag i flipflops eller kvinnliga sandaletter med klack. Har långt blont hår och är glad och öppen och pratsam med människor jag gillar, men tyvärr är jag väldigt dålig på att dölja irritation och att jag inte gillar en person. Om jag tilltalas av personer jag har svårt för så blir jag kort och torr i mina svar.

Jag är inte pryd, drar ofta grova skämt men inte i sällskap av min familj. Jag svär inte heller nästan alls framför mina föräldrar men nog framflör andra människor.

Nu minns jag inte vilka andra frågor det fanns.

Jo jag gestikulerar allt för mycket.

Är störigalångnick avstängd eller bara skrivförbud?

Jag har haft en underbar julafton! Och ikväll ska jag träffa mitt sommar-ex .-p

Jag är dunderförkyld och bakis.

God jävla morgon! Lär inte bli något nyårsfirande för mig, nej nej! Nerbäddad i sängen, ensam med en kopp te och 7 paket näsdukar. Hoppas jag år ett styjkeknujj iallafall.

psychocandy skrev 2009-12-27 13:48:01 följande:
    Jag tror att jag ska ut och shoppa.
    Jag vill också
    psychocandy skrev 2009-12-27 14:15:43 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 14:13:34 följande: Kan köpa några coola näsdukar till dig. Krya på dig din stackare.
    Vad snäll du är!

Hur vet man ifall man har svininfluensa?

Jag har ingen feber iallafall.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?