Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:25:15 följande:
    Men jag är så mycket snyggare i klackar
    Men också väldigt mycket tråkigare. Tänk om vi måste springa!?
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:27:41 följande:
    Jag meddelar sen när jag vet när jag kommer Jag ska bjuda dig på en blåbärsbakelse.
    Jag ska bjuda dig på grek-restaurangen. Om jag har det okej ställt får du middag annars får du nöja dig med vin.
  • Pix Ladin
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 21:28:28 följande:
    Ett effektivt sätt att distansera sig (och dom), så man slipper gräva ner sig i gamla tankar och tjafs om exen.
    Jag förtränger alltid mina ex. Har kommit på att det kan ha att göra med att jag har varit så elak.
  • Pix Ladin

Ni med era klackar.
    Jag har kommit in i en sådan period att jag känner att jag gör mig till bara om jag sätter på mig mascara. Förr kände jag mig naken utan smink, som att alla såg mig. Nu känner jag mig tillgjord och löjlig.

• Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:30:58 följande:
    Låter trevligt, bara jag inte behöver träffa hundar!
    Nä, usch. Inga hundar.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-01-04 21:31:46 följande:
    åh, snackar ni om ex?? har varit på Ikeajävel idag... usch
    Vilken mardröm.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-04 21:33:06 följande:
    Ok. Har funderat ibland på att försöka bota min spindelfobi...tror det är KBT som bland annat används då.
    Åh, pannkakan. Du måste vara den mest kvinnliga kvinna jag någonsin stött på.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:36:05 följande:
    Om somrarna går jag mest i flipflops av varierande standard/stil. Både jätteavslappnade hawaianas och fina dyrare. Men då är det ju platta skor hur som helst, men det funkar om man har kjol eller klänning eller shorts eller lösare linnebyxor.Till mina tighta jeans ser jag bara kort och knubbig ut utan högklackat, så på vinterhalvåret är det sådana skor som gäller.
    Oho, det är alltså högklackat som skulle kunna ta bort mitt fläsk?
    När du har träffat mig kommer du att förstå det orimliga med mig och högklackat.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:36:39 följande:
    Jag är rädd för stora hundar.
    Då hade du varit rädd för vår.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?