-
-
jaha, det där gick ju inte så bra..
-
Härligt med paket Tili!
-
Vad skönt att det gick bra med allt mayasmama. Men det trodde jag iofs hela tiden. Hoppas att du får vila ordentligt idag!
Jag skulle förresten väldigt gärna vilja ha det där laxreceptet mayasmama.. Om du har lust. -
Tack för laxrecept. Det ska jag prova redan nu i veckan!
Klart att du ska vara stolt mayasmama! Tyvärr bor vi ju en bit ifrån Göteborg, men annars hade du definitivt blivit anlitad av oss flera gånger. Din mat får det alltid att vattnas i munnen på mig bara genom att läsa om den. -
Var äär ni alla?
Själv har jag varit på gymmet. Afrodans. Grymt roligt! -
ja, busy busy...
Kram till er alla iaf! -
Oj, vilken pärs Yamit! Mazal tov till sonen och vad skönt att ni efter omständigheterna verkar må ganska bra. Läskigt med moderkaksavlossning! Hoppas att ni alla kryar på er och att du snart får sova lite mer.. Jag vet precis hur jobbigt det är med matning var tredje timme. Vi var tvugna att göra så med G och dygnen bara flöt förbi i en dimma av amning, pumpning och matning..
-
Lycka till idag mayasmama. Det låter verkligen som helt absurda mängder mat! Är det till något café?
-
Vad tror ni om paj med grönkål, mögelost och valnötter förresten? Kan det bli en bra kombo?