Hey Jude 16
Shavua tov pa er alla.
Jag ar har men hinner inte skriva (har varit datorlos mesta delen av tiden). Moderkakan lossnade i vecka 33 sa det blev ilfart till sjukhuset och akutsnitt. Sen fick jag pendla till sjukhuset varje dag eftersom sonen lag kvar pa prematuravdelningen. Till raga pa allt blev snittet infekterat (rann blodblandat var ur saret) sa jag blev inlagd igen. Väl ute fick jag pendla igen eftersom sonen lag kvar. Och nu nar vi antligen ar hemma sa ska han vackas var 3:e timme dygnet runt for att ata (tills han gatt upp tillrackligt i vikt). Till raga pa allt har barnen (de stora) varit sjuka hela Chanuka, sa nagon vila har det inte varit tal om. Har ocksa varit radd for att de ska smitta lillen, som inte skulle kommit forran 24/12 (eller rattare sagt en vecka tidigare pga planerat snitt). Han har tyvarr blivit lite snuvig, sa han har svart att sova (och jag med eftersom jag ar radd att han ska kvavas av slemmet). Akte ocksa pa ?daleket shkedim? (halsfluss ?) som jag fortfarande tar penicillin for (och jag vet inte om det hjalper for jag har fortfarande ont). Ska forsoka sova lite nu.
Ha det bra allesammans och ursakta for ett rorigt (somndrucket) inlagg. Kikar in nar jag far tid och ska forsoka lasa ikapp lite.