Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-11-28 14:01:53 följande:
    awww vilka gofisar
    Ja, dom kan när dom vill. Lillen slocknade i soffan precis, det tar musten ur en att ha dansuppvisning.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 14:23:23 följande:
    du verkade lite förvånad, det är ju inte bara att säga åt barnen att sluta göra något och så gör dom det...
    Nej DET är det verkligen inte!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-28 14:27:54 följande:
    Japp, ett av mina inlägg som inte ens var otrevligt togs bort :-/. Brukar dom ta bort sånt som är svar på ett inlägg som tas bort?
    Ja inlägg som har citerat ett inlägg som bryter mot reglerna plockas bort, eftersom man ser det otillåtna inlägget i citeringen. Så det var ingen varning eller tillsägelse mot dig personligen.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-28 14:35:43 följande:
    Har man städat hela köket varenda millimeter som man kan städa typ, har flytit på bra ända tills den där förbannade gardinen ska upp. Så nu ligger den i köket och blir skrynklig :-/. Men det skiter jag i, orkar inte stryka den igen.... Väntar på att nån ska komma och hjälpa mig att hänga upp den. Tror fönstret var för långt för att jag ska klara det själv. Så nu har nog ungarna läsrt sig varenda svordom som finns
    Ställ dig på köksbordet, det brukar jag.
    Jag är dock 174 så jag når upp till det mesta.
  • Ogabinne

Och här är det dags att väcka lilleman o åka o äta hos mamma. Vi hörs ikväll tjejer! Tjingeling!

• Ogabinne

Men!? Var håller ni hus idag? Varit iväg hela kvällen o tänkte att NUUUU ska jag sätta mig o läsa massa i tråden, så har ni inte ens skrivit en sida sen jag åkte!

Jag fick bara ett barn med mig hem från mormor. O han är nu lagd. Om en stund ska jag värma min halva kebab o pommesrulle som jag inte orkade innan.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:25:31 följande:
    nä åh, nu fick jag lust tt se brokeback mountain
    Åh jaaa, det var inte så länge sedan den gick på tv och jag såg den. Kanske 2 månader sedan? Det var första gången jag såg den, o självklart blev jag fast. Otroligt bra, OCH otroligt _nödvändig_ och viktig.

Här blir det nog lite slötitt på Gary och CSI ikväll, o så blir det boken och jag resten av kvällen tror jag. Var inga bra filmer på tv ikväll som vanligt...
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-11-28 20:32:53 följande:
    Varför bara ett barn? Jag har haft annat för mig, gjort en julstrumpa till Isadora =)
    Den stora ville stanna kvar hos mormor. Försökte locka med mig honom hem men han hade bestämt sig. O det tror jag det att han vill vara kvar hos mormor och skämmas bort med både det ena och det andra.

Blev strumpan bra nu då? Hittade du något bra tyg?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:37:16 följande:
    Ja visst är den fantastisk Jag såg den på bio med skolan när den var typ ett halvår gammal, sen dess har jag skaffat den så jag har på datorn.
    Ja jag hade höga förväntningar när jag tittade på den eftersom man hört hur otrolig den skulle vara, och jag blev inte besviken! Däremot blev jag ledsen över det sorgliga slutet... tycker inte om sorgliga slut. Likadant som Broarna i Madison County.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:40:25 följande:
    va gulligt...jag saknar att sova över hos mormor och morfar som liten
    Ja, han är verkligen mormors ögonsten, har henne lindad runt sitt lillfinger. Han behöver bara vicka lite så får han det han vill ha.

Jag fick med mig hem en klänning av mamma idag som jag hade när jag var typ 2 år, som min farmor sytt. Så otroligt roligt att hon hade sparat den!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael