All we want for Christmas is Michael
Sandra: Hoppas det hjälper! Testa varm dusch med strålen mot ryggen annars, det är kanon.
Sandra: Hoppas det hjälper! Testa varm dusch med strålen mot ryggen annars, det är kanon.
Usch vad jag inte tycker om att det är söndag kväll... Helgen är slut.. Jag mår så bra på helgen, inget stress, inga måsten. Så kommer veckan, då jag sliter som ett djur o bara längtar till fredagen... Lika fort helgen kommer, lika fort är den över. Pjoff, borta, väck, long gone!
Hoppla hej, nu läste jag på ett ställe att priset för biljetterna kommer bli mellan 50-150 euro... jag har bara 100 euro!
Och nu har jag läst på flera ställen att biljetterna ska släppas 6 december... varför skrev de senast 1 december... va fan, jag blir ju förvirrad!
Usch, ju mer jag läser överallt, ju mindre hopp får jag om att HINNA. Det är inte bara det att man ska finnas vid datorn när biljetterna släpps, man ska HINNA också. Miljoner människor världen över sitter säker där samtidigt... Aaaah!!!
Kollat lite om vad som skrevs när konserten skulle hållts i Österrike, då kunde man tydligen köpa biljetterna på tribute2009.com... så förhoppningsvis kanske vi får köpa dom genom tribute2010 nu... problemet är nog dock att nu har tiden som gått gjort att informationen om att denna konserten ska hållas nått fler personer. Den förra kom ju så snabbt inpå så jag tror inte lika många visste om det.
Något jag tycker är konstigt är att de stängde ner hemsidan så pass lång tid innan de släpper biljetterna... varför? Den kunde väl legat kvar, gärna uppdaterad med lite information tycker jag!
Mona: Nu börjar jag fundera lite... kan ju inte kolla heller vad det stod på hemsidan eftersom det är borta... stod det att biljetterna skulle släppas senast 1 december, eller att information om datum o biljetter skulle släppas senast 1 december?