• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-11-29 22:14:05 följande:
    Jaa... suck... ju mer jag letar runt, ju mer förvirrad blir jag... o jag kan inte sluta för det KAN ju hända att jag hittar något användbart!
    Det kan jag faktkist förstå....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:14:05 följande:
    Jaa... suck... ju mer jag letar runt, ju mer förvirrad blir jag... o jag kan inte sluta för det KAN ju hända att jag hittar något användbart!
    Den där tribute sidan har man just inte mkt nytta av ju :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:22:44 följande:
    Nej o det gör mig sur... det är ju den officiella hemsidan som ska finnas där för att ge information... inte stängas ner veckor innan och fortsätta vara stängd bara dagar innan biljettsläppet. Så här nära inpå SKA information finnas... tycker jag iaf.
    Ne verkligen inte, innan det så hände dte ju inte mkt heller. Sen när det stod coming so on då tänkte jag jippi nu händer det saker.... Men ne det gjorde visst inte det.
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 22:25:26 följande:
    Ne verkligen inte, innan det så hände dte ju inte mkt heller. Sen när det stod coming so on då tänkte jag jippi nu händer det saker.... Men ne det gjorde visst inte det.
    När jag såg coming soon första när jag uppdatareade första gången så vissste jag verkligen inte om jag ens skulle våga lägga mig för dom kunde ju uppdatera :-/. Nu går man och lägger sig och det känns som att det iaf har hänt nått tills man går upp
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 22:48:01 följande:
    Samma här. Hoppade till av glädje när jag såg Comming soon o trodde att de höll åå att uppdatera sidan... Uppdaterade sju tusen gånger eller något den dagen... o nu då? Gick flera dagar utan att jag kollade sidan... nu går jag in några ggr om dagen för att man vet att den 1 december är snart... men ja, skit.
    Jag kollar på morron innan dagis och sen på kvällen när Tobias kollar bompa. Förut så släpade jag med mig datorn i korgen på vagnen för att jag skulle kunna kolla under dagen oxå .
    Men ja, nu börjar det bli dags att släpa på den igen
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

Hade inte hört denm förut. Men allstå, jag fattar inte. Vad fick honom att göra den? Stod inte Jermaine och Mj varandra nära under uppväxten och så?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-29 23:22:38 följande:
    Jag vet att Janet och Michael stod varandra JÄTTEnära varandra.. Men jag vet inte om någon annan stod honom nära..
    Jo men när dom var små bran och turneade med Jackson5 var Jermaine och Mj varandra nära... iaf vad jag har läst....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:25:20 följande:
    Något om att Jermaine skulle få ett stort skivkontrakt, och detta var i samma veva som MJ skulle ge ut Dangerous. Samtidigt bad MJ skivbolaget att hjälpa honom med sin skiva, och därför la de Jermaine på "hold" under tiden. Och då blev Jermaine arg och skrev en låt... Om det jag läst stämmer.Asså, Jurk i samband med sex, betyder det inte runka? Kan MJ uttala sådana ord? :-O
    Men åh
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:25:20 följande:
    Något om att Jermaine skulle få ett stort skivkontrakt, och detta var i samma veva som MJ skulle ge ut Dangerous. Samtidigt bad MJ skivbolaget att hjälpa honom med sin skiva, och därför la de Jermaine på "hold" under tiden. Och då blev Jermaine arg och skrev en låt... Om det jag läst stämmer.Asså, Jurk i samband med sex, betyder det inte runka? Kan MJ uttala sådana ord? :-O
    Är det sånt som är med på det där telefonsamtalet?
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 23:27:21 följande:
    Är det sånt som är med på det där telefonsamtalet?
    Måste lyssna på det när jag har min hansfree i datorn. Hördes så dåligt vad Mj och Glenda sa. Så dåligt ljud på min dator :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael