Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

oj hahah ser nu att du skrev precis det som jag just skrev jag tyckte du skrev "förstår inte varför han tyckte om att göra dom" my bad

Bevabus skrev 2009-11-24 20:22:48 följande:
    Det gjorde han inte han ville bli en känd skådespelare men fick bara en massa skitmanus som hans manager sa att han borde göra så att folk kunde ge honom större roller senare. Men han fick det aldrig och till slut så gav Elvis upp.
  • Bevabus

där ser man!

BooBoo skrev 2009-11-24 19:48:13 följande:
    Har länkat den förut.. I förra tråden

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-11-24 20:28:38 följande:
    Haha! Ja jaa tänkte väl  haha!! Jag skriver lika sluddrigt som jag pratar
  • Bevabus

Jag behöver is. Något sådär JÄTTEkallt att äta. Inte vanlig glass, det är för torrt. Måste ha iiiiisglass eller nåt. Fan att vi inte har nåt hemma. Jag har i flera år velat ha en ismaskin hemma

• Bevabus

Same here jag har laddat upp bilder typ två månader bak i tiden från att jag skapade mitt konto

BooBoo skrev 2009-11-24 20:30:06 följande:
    Det behöööööver inte stämma För jag blev med 2005.. Och jag har laddat upp bilder längre bak -05 efter att första bilden kom
  • Bevabus

hahaha familjen skulle nog börja undra över min psykiska hälsa om jag gjorde så

BooBoo skrev 2009-11-24 20:32:19 följande:
    Men.. Gå o slicka på nåt grönsakspaket i frysen då
  • Bevabus

ledsen att göra dig besviken

BooBoo skrev 2009-11-24 20:33:02 följande:
    Nån som sett The Fall då?
  • Bevabus

Oj! Den låter lite farlig...

BooBoo skrev 2009-11-24 20:39:30 följande:
    den filmen blir det snart iaf..Handlar om en flicka som hamnar på sjukanefter en olycka. Där träffar hon på en man som börjar berätta en saga - om fem män som alla svurit att hämnas en ondskefull härskare. En saga som tar många olika vändningar efter infall från berättaren - och åhöraren. Inspelad i 18 olika länder.
  • Bevabus

Rudolf Anderssons recept på skidvalla:
    2 ägg
    Mjöl efter behag
    4 klickar margarin
    ½ meter majonäs
    3/4 meter mjukost
    14 msk sirap
    (för ett par skidor-halvera satsen)

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael