Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha undrar om johnny depp också går runt i sina jobbuniformer De enda som Vanessa Paradis får umgås med där hemma i slottet är väl Jack Sparrow och Edward Scissorhands

BooBoo skrev 2009-11-23 20:28:33 följande:
    Ja! Men elle hur Nu ser man mest han i sin jävla jobbuniform eller en blå jobboverall som han går omkrng med här hemma då han pular.. Skönt med lite jullov snart
  • Bevabus

gullivers resor älskade jag som liten

BooBoo skrev 2009-11-23 20:46:48 följande:
    Den otecknade gick mkt på tvn när jag var liten.. U never know
  • Bevabus

Btw, på bion för några dagar sedan så gick det ju reklamer för kommande filmer som vanligt. Det var en där som hette "Avatar". Jag tyckte den verkade sådär först, men ju mera jag fick se av reklamen desto mera älskade jag den. Jag rekommenderar er verkligen att se den!!!

• Bevabus

lätt att de är *avundsjuk som fan*

BooBoo skrev 2009-11-23 20:53:49 följande:
    Jobbigt när han är Edward haha .. Lyllo Vanessa när han är Roux Alltså Deppen o Paradis är hollywoods vackraste par. For real!
  • Bevabus

yep har dock inte sett det på ett antal år

BooBoo skrev 2009-11-23 20:54:20 följande:
    And u still DO
  • Bevabus

Hope so han kanske är körlärare haha, får väl reda på det snart
    Nej usch, vill inte få upp mina förhoppningar.

Aa dom är bra jag har upptäckt en låt med henne som heter L'incendie...
    Den är skön! Hon sjunger den bra live också.

Gud vad jag älskar såna här franska videos...vackra som tusan...

L'incendie (live)

BooBoo skrev 2009-11-23 21:01:55 följande:
    U will find your Depp Vanessans Be my baby älskade jag som liten.. Och gör fortfarande. Så jävla bra låt. Joe le taxi är en klassiker.  Den har en del gjort covers på minsann..Hon är oxo glugg. Alla snygga har glugg, haha! www.whyfame.com/gossip/2008/june/22/johnny_de...
  • Bevabus

Fy..har hört om personer som får så där, vill aldrig uppleva det...
    Detsamma med att typ vakna upp mitt under en operation. Eller som för den här mannen, att i halva sitt liv ligga och skrika på hjälp utan att någon uppfattar det. Och man får se sina nära och kära ge upp om ens liv....
    Alltså...det går inte ens att tänka på utan att man mår dåligt...

BooBoo skrev 2009-11-23 21:12:30 följande:
    Men fy! Värsta rysningen gick genom kroppen...Har vart med om då man vaknar men kroppen är alldeles stel och man kan inte röra på sig. Skriker för kung o fosterland. Men ingen hört nåt... Man försöker väcka kroppen men det går bara inte. Hade så ofta förut. Så jävla läbbigt..Har läst att det är Maran som spökar
  • Bevabus

visst är hon grym kvinnlig på det sättet man SKA vara tycker jag

BooBoo skrev 2009-11-23 21:15:43 följande:
    Det finns ingen annan kvinna som rör sig som hon i videos.. Iaf vad jag sett... De flesta bara åmar sig o visar rumpan, haha! Såg en skitcool video med henne.. Ska se om jag kan hitta den ..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael