• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 19:33:13 följande:
    Får berätta mer om kompisen sen måste kila till dansen nu!
    Usch då.
    Okej! Lycka till!
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 15:22:05 följande:
    When are you släpping the biljetts to the memorytribute? I'm waiting and waiting and you never skriwing on the hemside någon information. I'm så trött of waiting and now I want som answers. OKEJ??
    haha, jag skulle ju kunna twittra det där till Jermaine... Se om han fattar något alls
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 15:26:29 följande:
    Kommer du ihåg alla som hamna på ön? Dom fick ju nå gift så alla trodde dom var döda. Men det var dom inte.. Säkert nå liknande denna gång. Man vet aldrig med Days. Vad som helst kan hända
    Jodå det minns jag, men Dimeras har inte varit med på ett bra tag nu...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 15:27:58 följande:
    Usch, hur orkar ni med Days egentligen? Jag kollade lite för typ 3-4 år sedan. Skulle jag sätta på ett avsnitt idag skulle jag fortfarande hänga med. Folket skulle säkert än idag stå kvar på samma ställe och tänka högt när de tror att ingen hör.
    I brist på annat så kollar man
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 15:32:27 följande:
    Oh jösses!  Hoppas hon fick upp allt...Jag har en lista innanför städskkrubben på en MASSA ämnen som barn kan sätta i sig. Vad man ska göra. Om man ska ge dryck eller inte..Fick den utav bvc.
    Jag hade oxå en sån där lista, la den väl på nått bra ställe. För jag gör så med viktiga saker, lägger dom på ett ställe som jag är så övertygad om att jag inte kommer glömma att den ligger där
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 15:37:13 följande:
    Just ja.. Kattsand har damen oxo ätit.. iiiks!! Jag har ätit kattmat.... Ett tips. Koka inte kattmat. Smakar förjävligt
    Leah hon är helt tokig i att äta hundmat....

Pedigree är inte bara bra och gott för hundar små barn älskar det oxå
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-02 16:17:07 följande:
    ungar som äter diskmaskinstabletter, klorin, kattbajs och hundbajs...här lämnar man er bara några timmar och allt går åt helvete!!! *suck* vad ska jag göra med er mammor???
    Tobias han låg och slickade på marken på parkeringar, käkade pinnar.... Ska jag fortsätta?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 16:33:52 följande:
    it will be held at London?s Wembley Stadium sometime in the first half of June 2010 Event promoter Georg Kindel says.Jag trodde inte de hade bestämt plats?
    Det hade dom nog inte, men det kanske är klart med det nu....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-02 17:19:54 följande:
    Kollade du idag??
    Nej idag kunde jag inte det, var på den där familje förskolan.

Jag fattar fortfarande inte vad det tagit åt dom där 2 mammorna, dom vart ju liksom ganska normala...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael