• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Är det bara jag som tycker det ser knasigt ut när man läser på kommentarer på youtube osv när folk skriver "I love you Michael Jackson. I miss you so much Michael Jackson" osv. De skriver TILL honom, men använder både för och efternamn. Jag vet inte, jag tycker det ser skumt ut.

• Bevabus

haha jo det tycker jag också faktiskt det är väl okej med typ "i miss u michael" men när de skriver lååånga brev till honom så blir det konstigt..

Ogabinne skrev 2009-12-02 18:00:36 följande:
    Är det bara jag som tycker det ser knasigt ut när man läser på kommentarer på youtube osv när folk skriver "I love you Michael Jackson. I miss you so much Michael Jackson" osv. De skriver TILL honom, men använder både för och efternamn. Jag vet inte, jag tycker det ser skumt ut.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 18:02:37 följande:
    haha jo det tycker jag också faktiskt det är väl okej med typ "i miss u michael" men när de skriver lååånga brev till honom så blir det konstigt..
    När jag skriver om honom, eller pratar om honom, använder jag Michael eller MJ. Ska jag absolut benämna vem jag pratar om så använder jag Michael Jackson. Men fan vad tjatigt det ser ut när man läser långa kommentarer där varje benämning om honom är Michael Jackson.

I love Michael Jackson. I miss Michael Jackson so much. I wish you would still be alive Michael Jackson. Bla bla bla Michael Jackson Michael Jackson Michael Jackson.

Kanske jag blivit skadad av allt läsande, men jag tycker inte man benämner någon man pratar om eller till med för och efternamn i varje mening.
  • Bevabus

Haha nej det är väldigt drygt när folk gör

Ogabinne skrev 2009-12-02 18:07:33 följande:
    När jag skriver om honom, eller pratar om honom, använder jag Michael eller MJ. Ska jag absolut benämna vem jag pratar om så använder jag Michael Jackson. Men fan vad tjatigt det ser ut när man läser långa kommentarer där varje benämning om honom är Michael Jackson. I love Michael Jackson. I miss Michael Jackson so much. I wish you would still be alive Michael Jackson. Bla bla bla Michael Jackson Michael Jackson Michael Jackson. Kanske jag blivit skadad av allt läsande, men jag tycker inte man benämner någon man pratar om eller till med för och efternamn i varje mening.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 18:07:33 följande:
    När jag skriver om honom, eller pratar om honom, använder jag Michael eller MJ. Ska jag absolut benämna vem jag pratar om så använder jag Michael Jackson. Men fan vad tjatigt det ser ut när man läser långa kommentarer där varje benämning om honom är Michael Jackson. I love Michael Jackson. I miss Michael Jackson so much. I wish you would still be alive Michael Jackson. Bla bla bla Michael Jackson Michael Jackson Michael Jackson. Kanske jag blivit skadad av allt läsande, men jag tycker inte man benämner någon man pratar om eller till med för och efternamn i varje mening.
    jag säger som du, att om jag vill benämna vem jag pratar om så använder jag både för och efternamn men sen använder jag MJ eller bara Michael
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 18:08:37 följande:
    Haha nej det är väldigt drygt när folk gör
    Vad bra. Att du står på min sida alltså. You and me against the "tjaters". Here we come!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2009-12-02 18:10:58 följande:
    Vad bra. Att du står på min sida alltså. You and me against the "tjaters". Here we come!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael