Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

I get your point

Sing for the moment
  • Bevabus

Haha jösses, pappa ringde nyss när jag borstade tänderna så jag kunde inte svara. När jag skulle ringa upp honom igen så hördes det inte några "pip" utan det var helt tyst...helt plötsligt hör jag
    "Hallå?"...
    "Öhh hallå?"
    "Vem är det?"
    "Öhh Carro, är det du mormor?"
    "Jaha heeej, ja det är mormor"
    "Jaha oj, jag skulle ringa pappa"
    "Och jag skulle ringa din mamma"

haha kortslutning

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 12:15:25 följande:
    Haha hände mig på ett liknande sätt. Min brors pappa ringde hit.. "Hej, hur är läget?""Hej, jo det är bra med mig hur är det själv""Jaha har du Jimmy där?""eh, nej han bor inte här längre.""Nehe? Vem är det här?""Sandra""aha jag skulle ringa Jimmy"
    hehe

Skulle inte du ta en paus ifrån tråden förresten?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 12:48:01 följande:
    Har jag redan gjort, och dessutom skulle jag kommit tillbaka i morgon så varför inte starta en dag innan, har ju suttit och läst allt ni har skrivit. Och jag skulle svara på det där med att du undrar om praktik.. Arbetsförmedlingen kan hjälpa en att få praktik dock måste man vara med i Jobbgaranti, det är så man kan få praktik och sådant men man får bara vara på praktik i 3 månader åt gången...
    Mona sa bara att du skulle ta en paus, inte att du skulle ta en paus i två dagar.

Tack för svaret angående praktiken.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 13:30:38 följande:
    Ja, jag vet att hon sa det. Och jag har tagit en paus, det behövdes bara några dagar.. varsågod =) Btw har vi kommit på några nya namn på den fjärde tråden?
    Nope, om du har läst tråden så har du väl sett att vi inte diskuterat det?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 15:16:43 följande:
    Storebror precis medans han pekade på en bild på MJ"Han är väldigt snygg du. Han är blixtersnygg."Ehum.
    Ogabinne, vet du vaaa? Du är också blixtsnygg
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-04 15:43:43 följande:
    Heeeeeej! Jag har så jävla trött. Höll på somna bakom ratten.. Gah! Ska åka o hämta hem barn snart..  Bev..  redo med en ny magbild? haha!!
    Läskig du är...jag skrev just om en magbild på FB...sluta läs mina tankar eller det kanske är jag som ska sluta läsa dina?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-04 16:00:28 följande:
    Har du sett detta bev? Tänkte du som gillar cirque du soleis Alltså.. my my my...
    " target="_blank">

Nä va kul! Jag har sett såna här rutiner förut, men inte exakt detta. Visste inte att dem hade varit hos Ellen {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael