Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag är uttråkad. Och inge trött såklart för jag somnar kl 04 på morgonen numera =/ hur ska detta gå?

Sing for the moment
  • Bevabus

Hej hopp! Här har vi snöstorm. Och familjen funderar på att åka till Kroatien istället för till Grekland i sommar. No way. Jag ska till Grekland!

Sing for the moment
  • Bevabus

Och nu är ingen här bara för att jag loggar in en vanlig vardag alltså!
    Funderar på att se True Blood säsong 1 och sen dansa lite...

Sing for the moment
  • Bevabus

Ogabinne - Va konstigt! Mitt förra blogginlägg fick svart text, men det inlägget som jag postade nyss blev vitt :S haha...

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-03 19:34:04 följande:
    skriva menar du väl? hahaha! Usch! Snöare de hos dig? Har lugnat ner sig här.. Vill ha vår NU!
    Haha aa det var det jag menade såvida du inte hör mig nu? HAAALLLLÅÅÅÅÅ???

Kan inte se om det snöar nu för det är så mörkt, men det gör säkert det ändå hoppas det singlar ner såna där små lätta flingor, såna gillar jag...
    Nämen ska man ta och gå kanske...blaaaaa...bye
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-03 20:11:17 följande:
    Brooke känner sig lite utanför i tråden och känner sig påhoppad i diskutioner, att man inte riktigt lyssnar på henne när hon vill lägga ner diskutionerna som uppstår mellan varven. Så hon har tagit en liten paus från tråden. Men hon kommer tillbaka
    Tråkigt att hon fortfarande känner så när vi en flera gånger har sagt att vi bara debatterar, det gör vi ju emellan varandra också. Men hon gör som hon vill. Hon är välkommen tillbaka iaf. Men då måste man ju även respektera att man inte bara kan lägga ner en diskussion för att en enda person vill det.
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu är jag hemma ifrån danslektionen iaf och har haft en jättehärlig lektion! Jg älskar min lärare! Han ger så grymt mycket inspiration {#lang_emotions_laughing} men ikväll orkar jag inte ställa mig och dansa på rummet, det var knappt så jag orkade mig uppför trappan för mina ben var så möra haha

Bara Mona inne ser jag? vad hittar du på denna afton?

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael