Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Sandra: Hoppas det hjälper! Testa varm dusch med strålen mot ryggen annars, det är kanon.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:57:34 följande:
    Ja verkligenSen kan jag tycka att om det inte kommer nån som helst info innan biljetterna släpps, då är det jäkligt dåligt :-/
    Absolut! Det håller jag med om...
    Och de brydde sig iaf inte om att svara på en dödligs mail... Hade Brittan, Madonna eller Obama mailat kan jag svära på att de skickat broshyrer, nej, de hade ta mig fan åkt dit personligen och överlämnat information om allt de hade velat veta. Men mitt mail, det slängdes väl oläst.
  • Ogabinne

Usch vad jag inte tycker om att det är söndag kväll... Helgen är slut.. Jag mår så bra på helgen, inget stress, inga måsten. Så kommer veckan, då jag sliter som ett djur o bara längtar till fredagen... Lika fort helgen kommer, lika fort är den över. Pjoff, borta, väck, long gone!

• Ogabinne

Hoppla hej, nu läste jag på ett ställe att priset för biljetterna kommer bli mellan 50-150 euro... jag har bara 100 euro!

• Ogabinne

Och nu har jag läst på flera ställen att biljetterna ska släppas 6 december... varför skrev de senast 1 december... va fan, jag blir ju förvirrad!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 21:28:49 följande:
    Men då... .Jag undrar vad dom är ute efter med såna höga biljettpriser?
    Jag vet inte... från början var priset 250 euro, o nu hade de sänkt till 50-150... undrar om det kan bero på vilken plats man väljer. Långt fram/långt bak liksom?
  • Ogabinne

Usch, ju mer jag läser överallt, ju mindre hopp får jag om att HINNA. Det är inte bara det att man ska finnas vid datorn när biljetterna släpps, man ska HINNA också. Miljoner människor världen över sitter säker där samtidigt... Aaaah!!!

• Ogabinne

Kollat lite om vad som skrevs när konserten skulle hållts i Österrike, då kunde man tydligen köpa biljetterna på tribute2009.com... så förhoppningsvis kanske vi får köpa dom genom tribute2010 nu... problemet är nog dock att nu har tiden som gått gjort att informationen om att denna konserten ska hållas nått fler personer. Den förra kom ju så snabbt inpå så jag tror inte lika många visste om det.

• Ogabinne

Något jag tycker är konstigt är att de stängde ner hemsidan så pass lång tid innan de släpper biljetterna... varför? Den kunde väl legat kvar, gärna uppdaterad med lite information tycker jag!

• Ogabinne

Mona: Nu börjar jag fundera lite... kan ju inte kolla heller vad det stod på hemsidan eftersom det är borta... stod det att biljetterna skulle släppas senast 1 december, eller att information om datum o biljetter skulle släppas senast 1 december?

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael