Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Kom att tänka på en sak Mona. Det stod ju att priset skulle börja på 50 euro. Och när jag googlade efter biljetter så hamnade jag på en länk som gick till E-bay. Det låg inga biljetter där såklart efetrsom det inte släppts, men tänk om de kommer hamna på E-bay för budgivning. Priset kommer ju bli aphögt isf...

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:24:56 följande:
    Ja då blirt dom dyra, men det låter så konstigt om dom skulle auktionera ut biljetterna om det är för fansen. För det lär ju bara vara rika som kommer få biljetter då... Känns helt galet och det hade Mj aldrig velat....
    Jag vet... o blir det så så lär de få höra, både från mig och tusentals fans som inte kommer ha råd. Men jag tror att det kanske kommer bli så... O jag har inte ens något e-bay konto... kanske skulle fixa mig det IFALL det blir så.
  • Ogabinne

Jag är iaf anmäld på bevakning av biljetterna på en jävlar massa sidor så så fort jag får ett mail om att biljetter finns så plingar jag iväg länk till dig mona.. Om man inte köper genom tribute2010 hemsidan.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-29 19:28:57 följande:
    Vad var det ni försökte få biljetter till nu igen?
    Tribute konserten jermaine fixar till nästa sommar. Den som skulle hållts i Österrike i höstas men som blev framflyttad.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:29:29 följande:
    Va? har du hittat ställen som dom ska säljas på?
    Ja, det finns information om biljetterna på många sidor, men det går inte att köpa dom. KAN ju bli så att de släpps där, och då får jag ett mail så fort de finns att köpa... tror inte biljettförsäljarna heller vet om om de kommer få sälja dom eller inte eftersom det är så himla tyst om detta, så de är nog bara förberedda.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-29 19:32:34 följande:
    Ahaa så det är Jermaine som uppträder eller? Andra artister?
    Det ska tydligen vara en del kända artister som uppträder med MJ's låtar.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:34:09 följande:
    jaha, jag trodde det var den där sidan man skulle hålla koll på.... Men så länge den inte är uppdaterad lär det ju inte hända så jätte mkt.
    Precis. Men nu är det iaf bara i morgon kvar. Och tisdag med ju eftersom vi ligger så mkt före dom. Morgonen startar ju där när kvällen startar här ungefär så kanske på onsdag.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:36:04 följande:
    det är ju iaf skönt att man gör det, känns det som man har lite försprång iaf
    Jag känner mer att deras eftermiddag är våran natt. Tänk om jag sover när biljetterna släpps. Då har de massa timmar på sig att köpa, o så vaknar jag o allt är slut.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:39:34 följande:
    Jag tänker ställa klockan om det är så att dom släpps på natten här. man kan ju alltid gå och lägga sig igen
    Ja det gör jag också isf. Men, om vi inte får veta i förväg när de ska släppas, utan sidan öppnas o biljetterna är släppta, och det är natt hos oss. Ja, då är det ju kört...
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:51:27 följande:
    Ja då skiter det sig rejällt :-/.
    Mmm... vi får helt enkelt hålla tummarna att producenterna tänker på oss dödliga som förtjänar dessa biljetterna. För det tycker jag att vi fans gör bättre än rika kändisar.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael