ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Grattis Bette till lill-killen. Usch vad jobbigt för er. Skönt att det är bra nu. Förstår att du längtar hem.
Ta hand om er nu. Kram.
Grattis Bette till lill-killen. Usch vad jobbigt för er. Skönt att det är bra nu. Förstår att du längtar hem.
Ta hand om er nu. Kram.
Ankie Grattis till tjejen! Har ni landat i det att ni är föräldrar?
Kom att tänka på att fram till nu har det fötts varannan pojke varannan tjej. Så hjälp mig nu vems tur är det nästa gång? Ni är ju så många här som är gravida nu så det är svårt att hålla reda på er
Hej kramiis, ja håll dig här i tråden det kommer att göra susen
Bette ställer samma fråga till dig som till Ankie Har ni landat i att ni är föräldrar.
Toppen att kötiden minskat tack vare fler donatorer. Skönt att det har vänt.
Vi har precis som Hinos varit helt öppna och det har varit positiva reaktioner från våra vänner och dom har varit ett otroligt stort stöd . Min mamma tyckte dock att vi borde ge oss när det visade sig att jag behövde gå igenom dessa behandlingar, pappa och sambons mamma visade inga direkta tecken på intresse. Reaktionen från andra har varit positiv då dom tyckt att det är bra att den hjälpen finns.
Lite OT men en intressant grej är att gynekologer som jag haft att göra med efter dotterns födelse har inte vetat om att ÄD är tillåtet i sverige, så när jag har sagt att jag är i klimakteriet så har dom ifrågasatt var dottern kommer ifrån innan jag förklarat hur det ligger till
"vi ÄD-tjejer kanske borde börja fakturera läkarkåren för utbildningskostnader, hi, hi "
En jättebra idé
Kram tillbaka.
Pricken: Olivia är ett fint namn.
Emmy skönt att det gick bra för Adam när vagnen välte. Bra att du gör nåt Det kan ju sluta ännu värre för någon annan.
Dottern tog sin andra dos av svininfluensavaccinet i torsdags. Så fort hon ser där plåstret har setat så ojar hon sig och säger puta (spruta)
Skönt iaf att det är avklarat.
anirac usch vad trist att ha fått havandeskapsförgiftning, men skönt att veta att idag får ni er bebis.
God jul!
God jul till er övriga. Hoppas ni får en riktigt trevlig julhelg.
Gott nytt år tjejer! Ha en riktigt trevlig kväll.
GRATTIS anirac1 till sonen. Skönt att det gick bra tillslut. Kram.
Skönt att era små sover så pass bra.
Dottern har för andra natten på raken vaknat och varit vääldigt pratsugen. Inte ens det faktum att pappa och syster sover spelar ngn roll. Så det har blivit ett par timmar uppe eftersom hon totalvägrat sova i sängen.
När dottern var riktigt liten så var ofta sömn onödigt enligt henne En grej som funkade väldigt bra var musik på låg nivå och vaggning i babysittern eller i famnen.
Stora tjejen sov mkt bättre om nätterna, trodde jag skulle ha samma tur med minsta-men tji fick man "bortskämd."
Hej på er!
Grattis Coulis till sonen.
villsågärna hoppas innerligt att det blir ägg över till er.
kramiis ja vad kul att ni blev godkända.
Åh vad jag är trött på vintern. Köra vagn i det här vädret är drygt, tur iof att dottern kan gå själv men hon blir ju trött i benen också.
Hoppas ni alla mår bra och ha en trevlig helg.